عرضه کلی سود پرک گوهر شیمی در کشور

سود پرک که با نام سود کاستیک پرک هم شناخته می شود، یک ماده شیمیایی با فرمول NaOH می باشد. این فرمول شیمیایی در اصل متعلق به هیدروکسید سدیم است. 

محصول مذکور، به صورت پرکهای سفید رنگ و نازک تولید می شود که به راحتی در آب حل شده و به عنوان جذب کننده رطوبت در موارد متعدد به کار می رود. 

برای تولید آن، از سود مایع استفاده می کنند. این ماده از نقطه جوش بالایی برخوردار است به طوری که باید به دمای سیصد و هجده درجه برسد تا بتواند ذوب شود. به راحتی با هوا واکنش می دهد. 

جهت اطلاع از نحوه عرضه کلی سود پرک گوهر شیمی در کشور با این مطلب تا انتها همراه شوید.

عرضه کلی سود پرک گوهر شیمی در کشور

روش های تشخیص سود پرک مرغوب

روش های تشخیص سود پرک مرغوب برای تشخیص سود پرک مرغوب، می توان از روش های مختلفی کمک گرفت. توجه به ویژگی های شیمیایی یکی از این روش ها می باشد. از آنجایی که محصول مذکور، قلیایی است با اندازه گیری میزان پی اچ آن می توان مرغوب بودنش را تشخیص داد. 

سود مرغوب باید بتواند رطوبت را به راحتی جذب کند. همچنین می بایست فاقد بو باشد. قدرت خوردگی بالا نیز می تواند مرغوبیت آن را به اثبات برساند. شکل بلوری، شفاف و رنگ سفید نیز از دیگر راه هایی این که می توان مشخص نمود که محصول، کیفیت دارد یا خیر. 

روش دیگر، توجه به میزان گرمای آزاد شده در اثر حل شدن در آب می باشد. سود مرغوب، معمولا در چنین شرایطی، گرمای زیادی آزاد می کند. 

وزن مولکولی، نقطه ذوب و نقطه جوش گزینه های دیگری هستند که می توان در این زمینه کمک کننده باشند. روش آزمایشگاهی دیگری که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد این است که سود را در آب با دمای بیست درجه سانتیگراد حل می کنند، اگر میزان حلالیت برابر با صد و نه گرم در هر صد میلی لیتر آب باشد، به معنی مرغوبیت سود پرک می باشد. 

توانایی سود در انحلال چربی را هم می توان معیاری برای این کار قرار داد.

مرجع فروش سود پرک گوهر شیمی در تهران

مرجع فروش سود پرک گوهر شیمی در تهران این سایت به عنوان مرجع فروش سود پرک گوهر شیمی در تهران و هر نقطه ای از کشور بوده و هر نوع سفارشی در این زمینه را در کمترین زمان ممکن بررسی و برای خریداران ارسال می نمایند. 

سفارشات عمده و بی واسطه ثبت شده در این سایت، علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده، سبب کاهش قابل ملاحظه قیمت ها می شوند. زیرا هیچ واسطه فروشی بین خریداران و فروشنده وجود ندارد.