عمده فروشی سود پرک خراسان در کشور

سود پرک ماده ای بسیار پر کاربرد است که محبوبیت فراوانی دارد ماده ای جامد به رنگ سفید است که بدون بو می باشد، این ماده به دلیل شکل گرانوله یا پرک شده سود پرک خوانده می شود. این ماده را به دیگر نام ها از جمله چربی گیر صنعتی، هیدروکسید سدیم و سود کاستیک می خوانند. یکی از خواص سود کاستیک قابلیت حل بودن آن در آب می باشد، وقتی در آب حل می شود گرمایی آزاد می نماید، دمای ذوب این ماده بالا بوده و استفاده های فراوانی در شیمی مواد دارد. کاربرد سود پرک در صنایع مختلف بسیار زیاد می باشد و از این ماده برای مصارف گوناگون بهره می برند. عمده فروشی سود پرک خراسان در کشور محصول را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها به فروش می رساند.

عمده فروشی سود پرک خراسان در کشور

مهمترین قابلیت های سود پرک

مهمترین قابلیت های سود پرک از جمله مهمترین قابلیت های سود پرک موارد فراوانی را می توان نام برد، مزایا و ویژگی های فراوان این محصول باعث شده که در صنایع مختلف بسیار بی شمار به کار برده شود.

یکی از مهمترین و قدیمی ترین قابلیت های سود پرک که امروزه نیز کاربرد بسیاری دارد، کاربرد آن در صنعت کاغذ سازی است، زیرا برای شفافیت و سفید شدن کاغذ استفاده از این ماده کاربردی و مفید می باشد و از نظر اقتصادی نیز صرفه بالایی دارد.

مصرف کنندگان عمده سدیم هیدروکسید صنایع بزرگ و پر کاربرد پتروشیمی می باشند و از این ماده بهره بسیاری می برند از جمله در حفاری و کندن چاه های مختلف نفت سود پرک کاربرد زیادی دارد.

چون سود کاستیک چربی زدایی بالایی دارد، برای نظافت و شستن نیز بسیار به کار می رود از جمله در بسیاری از قالی شویی ها از سود پرک به جای مواد شوینده استفاده می کنند.

سود کاستیک کاربرد فراوان در صنایع غذایی و خوراکی دارد از جمله برای تولید لبنیات و نوشیدنی های مختلف بسیار به مصرف می رسد.

از دیگر کاربرد های سود کاستیک، می توان به کاربرد آن برای داروسازی، چرم سازی و دباغی، تلخی گیری زیتون و پخت مربا، شستشوی ماشین آلات و مخازن، صنایع بازیافت، تولید الکل، لوله باز کنی، تصفیه روغن، تولید سرامیک و غیره اشاره کرد.

شرکت پخش سود پرک در سراسر کشور

شرکت پخش سود پرک در سراسر کشور سود پرک ماده ای بسیار با ارزش است که در صنایع گوناگون کاربرد بسیاری دارد، در صنایع گسترده نفت و گاز و صنایع کاغذ و پالپ از سود پرک بسیار استفاده می نمایند.

 در صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی سود کاستیک کاربرد گسترده ای دارد، در پزشکی و در صنعت تولید انواع دارو برای تولید داروهای مختلف نیز بسیار به کار می رود، برای تولید مواد بهداشتی و شوینده و صابون از سود پرک بهره می برند.

شرکت پخش سود پرک در سراسر کشور محصول را با کیفیت فوق العاده و با مناسب ترین قیمت ها به خریداران و مشتریان عرضه کرده و فروش سود پرک از این طریق انجام می شود.