عمده فروشی محلول سدیم هیدروکسید

محلول سدیم هیدروکسید یک مایع بی رنگ و متراکم تر از آب است. سدیم هیدروکسید با فرمول شیمیایی NaOH با نام های سود پرک، سود سوزآور و همچنین کاستیک سودا نیز شناخته می شود. عمده فروشی محلول سدیم هیدروکسید با توجه به خواص زیاد و استفاده هایی که در صنعت های نفت و گاز، فلزی، رنگرزی، نساجی، غذایی و دیگر صنایع دارد همواره مورد استقبال بسیاری از توزیع کنندگان بوده است. طبیعی است که با فروش عمده ی این محصول می توان با توجه به عرضه ی مقدار قابل توجه از آن به فروش بیشتر و در نتیجه به سود بالاتری رسید.

عمده فروشی محلول سدیم هیدروکسید

روش تهیه محلول سدیم هیدروکسید

روش تهیه محلول سدیم هیدروکسیددر ابتدای توضیح روش تهیه محلول سدیم هیدروکسید ذکر این نکته ضروری است که به هیچ عنوان سدیم هیدروکسید رو نباید لمس کرد زیرا باعث سوختگی شیمیایی می شود، در صورت لمس سدیم هیدروکسید آن را با حجم زیادی از آب بشویید.
مقدار کمی از سدیم هیدروکسید را در حجم زیادی از آب حل کنید سپس محلول را رقیق کرده و با توجه به نیاز به عنوان مثال حجم یک لیتر از محلول را جدا می کنیم، با توجه به غلظت مورد نظر می توانید حجم سدیم هیدروکسید و آب را تغییر دهید و غلظت مدنظر خود را به دست بیاورید.
توجه داشته باشید که از ظروف استانداری مانند پیرکس استفاده کنید و قبل از استفاده چک کنید که ظرف شکستگی یا خراشی نداشته باشد که ممکن است در هنگام حرارت دادن آسیب ببیند و خساراتی به بار بیاورد.
هنگام حرارت دادن و یا استفاده از محلول سدیم هیدروکسید حتما عینک ایمنی و دستکش استفاده کنید زیرا احتمال اینکه محلول سدیم هیدروکسید پاشیده شود و یا ظرف شیشه ای شکسته شود وجود دارد.
محلول سدیم هیدروکسید بسیار خورنده است و رعایت کردن احتیاط لازم است.

قیمت خرید محلول سدیم هیدروکسید در بازار

قیمت خرید محلول سدیم هیدروکسید در بازارقیمت سدیم هیدروکسید در بازار با توجه به غلظت های متفاوت این محلول و نیز حجم مورد نظر و همچنین فروش عمده یا تکی آن متفاوت است.
همواره می توانید با خرید از شرکت ها و ارائه دهنده های معتبر علاوه بر کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی نیز بهره ببرید.
در هنگام خرید به بسته بندی مناسب این محلول باید توجه کرد زیرا در صورت نشت دادن بسته ی آن خطر آسیب دیدگی برای خود شما و یا خوردگی فلزات و آسیب به سایر وسایل وجود دارد.
از آنجا که سدیم هیدروکسید از گذشته تا به امروز کاربردهای زیادی در مصارف مختلف کارخانه ها و تولیدی ها داشته است این ماده ی ارزشمند با خواص منحصر به فرد خود و در مقایسه با بسیاری از مواد با همین خواص مشابه یا حتی با خواص کمتر بسیار مقرون به صرفه است.