فروشنده سود سوزآور مایع ۵۰ درصد

سود سوز آور که به نام هیدروکسید سدیم هم آن را می شناسند یکی از موادی است که در صنعت خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . فورمول شیمیایی آن NaoH  می باشد. سود سوز آور مایع در واقع همان NaoH محلول در آب است که با درصد های مختلف تولید می شود.

با ما برای آشنایی با سود مایع ۵۰ درصد و خرید سود مایع همراه باشید.

پیشاپیش از حسن انتخاب شما و همراهی شما کمال تشکر را داریم.

فروشنده سود سوزآور مایع ۵۰ درصد

سود مایع ۵۰ درصد چه ویژگی هایی دارد؟

سود مایع ۵۰ درصد چه ویژگی هایی دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال که سود سوز آور مایع 50 درصد چه ویژگی هایی دارد ابتدا بیایید کمی راجع به تاریخچه ی سود مایع بدانیم.

در ابتدا دانشمندان بر روی قلیاهای دیگر مطالعه می کردند آن ها متوجه شدند وقتی قلیا با آب ترکیب می شود و اگر این محلول به صورت اشباع شده باشد وجود آب مانع از این می شود که نمک تجزیه شود. فلزی که از الکترولیز به دست می آمد را وقتی با آب ترکیب کردند متوجه شدند که هیدروژنی که حاصل واکنش سوختن است، در واقع همان هیدروژن آب است که آزاد شده است. همه ی این کارها در ابتدا بر روی هیدروکسید پتاسیم انجام شده بود و بعد از آن همان روش ها را بر روی فلزات قلیایی دیگر مانند سدیم نیز انجام دادند.

از ویژگی های سود مایع 50 درصد می تواینم بگوییم که مایع شفافی است، بدون بو می باشد و این قابلیت را دارد که در آب، گلیسیرین و اتانول حل شود. سود مایع حالتی پایدار دارد و اگر به آن گرما یا حرارت بدهیم ناپایدار می شود. از دیگر ویژگی های آن این است که بسیار واکنش پذیر است و اگر در مجاورت هوا قرار بگیرد می تواند خیلی سریع با دی اکسید کربن موجود در هوا ترکیب شود و واکنش دهد.

ویژگی بعدی سود مایع این است که در غلظت های مختلف می تواند بسیار خورنده باشد و به سرعت و به راحتی با فلزات دیگر مانند آلومینیوم، مس، قلع، برنج و مس و غیره واکنش می دهد.

بر اساس همین ویژگی ها همانطور که در بالا ذکر کردیم سود سوز آور یکی از مواد پرکاربرد در صنایع می باشد از جمله موارد کاربرد این ماده می توان موارد زیر را نام برد :

  1. استفاده در صنعت کاغذ و مقوا سازی
  2. صنعت پارچه بافی
  3. استفاده در صنایع تولید کننده ی مواد شوینده
  4. استفاده در صنعت تولید آلومینیوم
  5. استفاده در صنعت تولید مواد شیمیایی
  6. صنایع غذایی
  7. صنایع مواد آرایشی بهداشتی
  8. استفاده در پزشکی

مرکز خرید انواع سود سوز آور مایع با بهترین کیفیت

مرکز خرید انواع سود سوز آور مایع با بهترین کیفیت برای تهیه ی سود سوز آور مایع با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مختلف فقط کافی است که با یکی از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.