فروشنده معتبر کاستیک سودا

هیدروکسید سدیم بسته بندیو یا همان کاستیک سودا از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد در بسیاری از صنایع به ویژه صنایع غذایی و مواد شویند و آرایشی و بهداشتی می باشد که به طور گسترده ای در سراسر جهان، به ویژه ایران مورد استفاده قرار می گیرد. فروشنده معتبر کاستیک سودا مفتخر است که یکی از فعالان در این حوزه بوده که اقدام به فروش کاستیک سودا و سود پرک درجه یک می نماید. همه چیز درباره کاستیک سودا بهترین وارد کننده کاستیک سودا

فروشنده معتبر کاستیک سودا

همه چیز درباره کاستیک سودا

همه چیز درباره کاستیک سودا اگر بخواهیم به صورت علمی بررسی کنیم، نام علمی کاستیک سودا سدیم، هیدروکسید سدیم می باشد که فرمول شیمیایی آن به صورت NAOH نوشته می شود. از دیگر خصوصیات شیمیایی آن می توان به دمای ذوب و چگالی اشاره کرد که به ترتیب برابر 1390 درجه سانتیگراد و 2.13 است.

شکل ظاهری این ماده سفید رنگ بوده و به صورت جامد می باشد. البته در روش های تولید، باتوجه به کاربردهای آن، شکل ظاهری آن نیز متفاوت می باشد. به طور کلی کاستیک سودا به چهار دسته تقسیم می شود:

  1. سود مایع: که با انحلال کاستیک سودا و یا همان سدیم هیدروکسید در آب به دست می آید.
  2. سود پرک: از عمده ترین خصوصیات آن می توان به رنگ سفید و شکل پرکی و جامد آن اشاره کرد.
  3. سود گرانول: سفید رنگ و جامد می باشد.
  4. سود پودری: که به صورت دانه های ریز و پودری شکل درآمده است.

کاستیک سودا یکی از پرکاربرد ترین انواع ماده در صنایع مختلف بوده که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این موارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 1. صنایع غذایی: از این ماده به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کنندگی در انواع کنسروها استفاده می شود.

همچنین از آن به طور گسترده ای به منظور شست و شو و ضد عفونی انواع میوه جات استفاده می شود. 2. از دیگر کاربردهای این ماده می توان به صنایع آرایشی و بهداشتی، کاغذ سازی، تولید آلومینیوم، تولید پوشاک و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

بهترین واردکننده کاستیک سودا

بهترین واردکننده کاستیک سودا سدیم هیدروکسید بسته بندی، سود سوز آور، و یا همان کاستیک سودا از جمله مواد شگفت انگیز و پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که به سبب ویژگی های منحصر به فرد به طور گسترده ای مورد توجه صاحبان صنایع مختلف قرار گرفته است به طوری که بازار صادرات و واردات این محصول به شگفت انگیزی پر رونق می باشد.

این مجموعه یکی از بهترین وارد کنندگان کاستیک سودا در کشور بوده که در جهت کمک به صاحبان صنایع در جهت برخورداری از محصولی با کیفیت، اقدام به واردات و فروش کاستیک سودا می نماید. در صورت تمایل به خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.