فروشگاه انواع سود پرک در اهواز

سود پرک ها که شکلی ورقه مانند دارند به عنوان مواد اولیه در تولید اغلب مواد شیمیایی، بهداشتی و…. استفاده می شوند. سود پرک ها مختلف بوده و برندهای گوناگونی دارند. سود پرک اهواز که در این شهر تولید می شود را می توانید در بسته بندی های مناسب در فروشگاه های معتبر خریداری کنید. کاربرد سود پرک در جهان بسیار زیاد است. معمولا رنگ آن سفید بوده و نازک هستند. 

فروشگاه انواع سود پرک در اهواز

به کارگیری سود پرک در صنایع غذایی

به کارگیری سود پرک در صنایع غذایی امروزه به کارگیری سود پرک در صنایع غذایی نیز دیده می شود. به دلیل اینکه این ماده رطوبت را به صورت یکنواخت جذب می کند مانع از کپک زدن مواد غذایی می شود. فرمول شیمیایی سود پرک NAOH است.

از جمله کاربردهای سود پرک در صنایع غذایی می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • عمل آوری زیتون
  • پوست گیری انواع سبزیجات و مرکبات
  • شست و شو و ضد عفونی کردن دستگاه ها در صنایع غذایی
  • ایجاد خاصیت تردی مخصوصا در چوب شور
  • جلوگیری از رشد باکتری
  • تولید نودل
  • تولید شکلات و بستنی

به دلیل سوزآور بودن این نوع ماده، آن را به صورت محلولی رقیق در صنایع غذایی استفاده می کنند. اغلب به منظور تنظیم نمودن ph استفاده می شود. این ماده در کنسرو سازی انواع مواد غذایی کاربرد ویژه ای دارد. به این منظور که جهت جلوگیری از کپک زدن و رشد باکتری ها استفاده می شود. 

مرکز پخش انواع سود پرک در اهواز

مرکز پخش انواع سود پرک در اهواز تنوع سود پرک های تولید شده در اهواز بسیار زیاد است که دارای درجه خلوص متفاوتی است اما بهترین آن ها با درجه خلوص 98% ارائه می شوند. کاربرد این ماده بسیار زیاد بوده و توسط مرکز پخش آن در بسته بندی های مناسب توزیع می گردد.

در مراکز پخش انواع سود پرک، این محصول را که دارای بسته بندی های مناسب است با دقت بالایی جابه جا می کنند. به دلیل سوزاننده بودن، باید در هنگام استفاده از آن نکات ایمنی را رعایت کرد. 

سود پرک جامد در آب حل می شود و از خود گرمای زیادی خارج می کند. با توجه به وجود دو نوع سود پرک مایع و جامد هر نوع از آن ها کاربردهای متفاوتی دارند. سطح فروش انواع سود پرک در جهان بسیار بالا بوده و متقاضیان زیادی دارد. 

شما می توانید در هر نوع صنعتی که فعالیت دارید و سود پرک ایرانی را به عنوان یکی از مواد اولیه به کار می برید برای خرید این نوع ماده با مرکز پخش آن در شهر خود ارتباط برقرار کنید. در این مراکز قیمت هر نوع از سود پرک ها با درجه خلوص مناسب قابل استعلام است. 

توجه داشته باشید که واکنش پذیری این ماده با سایر مواد بسیار بالاست و ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد لذا رعایت کردن نکات ایمنی لازم می باشد.