فروش انواع سدیم هیدروکسید جامد

 سدیم هیدروکسید جامد یک ماده شیمیایی است که بسیار خورنده است و در صنعت های مختلفی مثل کاغذ سازی، آلومینیوم، مواد شوینده و ‌…کاربرد فراوان دارد. در هنگام کار با این ماده باید جانب احتیاط را رعایت کنید.

فروش انواع سدیم هیدروکسید جامد

عوامل موثر بر کیفیت  سدیم هیدروکسید جامد

عوامل موثر بر کیفیت  سدیم هیدروکسید جامدسدیم هیدروکسید جامد ماده ای بسیار متنوع است که در انواع فرایندهای تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.  هیدروکسید سدیم یک محصول مشترک در تولید کلر است. عوامل موثر در کیفیت این ماده زیاد است و یکی از آنها این است که  شرایط آزمایشگاهی به درستی انجام شده باشد.موارد استفاده از این ماده بسیار زیاد است و باید این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا محصول صنعت ها نیز با کیفیت تر باشد. موارد استفاده از آن شامل:

هیدروکسید سدیم در محصولات تمیز کننده و ضد عفونی کننده: از هیدروکسید سدیم برای ساخت صابون و انواع مواد شوینده مورد استفاده در منازل و مصارف تجاری استفاده می شود.  سفید کننده کلر با ترکیب کلر و هیدروکسید سدیم تولید می شود.  پاک کننده هایی را که حاوی هیدروکسید سدیم هستند ، چربیها و گریس هایی را که می توانند لوله ها را به صابون بسته کنند ، تبدیل می کنند و در آب حل می شوند.

 هیدروکسید سدیم در داروسازی و پزشکی: هیدروکسید سدیم برای کمک به تولید انواع داروها و محصولات دارویی 

 هیدروکسید سدیم در انرژی

 در بخش انرژی از هیدروکسید سدیم در تولید سلول های سوخت استفاده می شود.  سلول های سوخت مانند باتریها برای تولید پاک و کارآمد برق برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله حمل و نقل کار می کنند.  

 هیدروکسید سدیم در تصفیه آب

 هیدروکسید سدیم در تولید مواد غذایی

 هیدروکسید سدیم در بسیاری از برنامه های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند پختن غذاهایی مانند زیتون یا کمک به پیش بندهای قهوه ای به سبک باواریا ، و باعث خرد شدن ویژگی مشخص آنها می شود. 

 هیدروکسید سدیم در محصولات چوبی و کاغذی

 در بسیاری از مراحل ساخت کاغذ ، چوب با محلول حاوی سولفید سدیم و هیدروکسید سدیم درمان می شود.  این کمک می کند تا اکثر مواد ناخواسته در چوب حل شود و سلولز نسبتاً خالص باقی بماند که اساس کاغذ را تشکیل می دهد.  در فرآیند بازیافت کاغذ ، از هیدروکسید سدیم برای جدا کردن جوهر از الیاف کاغذ استفاده می شود که اجازه می دهد مجدداً از الیاف کاغذ استفاده شود.

 

عرضه عمده  سدیم هیدروکسید جامد به بازار

عرضه عمده  سدیم هیدروکسید جامد به بازاردر سایتهای مجازی پودر سدیم هیدروکسید به صورت عمده عرضه می شود تا نیاز مشتریان را فراهم آورد. قیمت سدیم هیدروکسید بسته به درجه خلوص و نوع مصرف آن متفاوت است و ثابت نیست.