فروش انواع سود پرک در خراسان

فروش انواع سود پرک خراسان در حجم های عمده باعث می شود، صناایع تولیدی بتوانند از این محصول استفاده نمایند. سود پرک محصول مصرفی بسیاری از کارخانه‌ های تولید کننده محصولات مختلف است که به عنوان ارزان ترین ماده شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول معمولاً در گرید های متفاوت عرضه می گردد که باید بر مبنای نوع فعالیت انتخاب شود.

فروش انواع سود پرک در خراسان

استفاده از سود پرک در صنعت تولید کارتون

استفاده از سود پرک در صنعت تولید کارتون استفاده از سود پرک در صنعت تولید کارتون بسیار زیاد است و این محصول به عنوان ارزان قیمت ترین محصول شیمیایی در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

از سود پرک در تولید کارتن ها به منظور حذف اولیه جوهر از کارتن های بازیافتی استفاده می‌ شود و وجود این محصول در این صنعت باعث می شود که میزان تولید کارتن های تازه از کارتن های بازیافتی افزایش یابد و از نظر اقتصادی ارزش بسیار زیادی دارد.

همچنین از سود پرک در صنعت تولید کارتن با هدف حذف ترکیبات لیگنین استفاده می ‌شود و در نهایت محصول خمیر کاغذ به کمک این ماده خالص سازی می شود. بسیاری از کارخانه ‌های که از فرایند کرافت برای تولید کارتن استفاده می‌ کنند از این سود سوز آور به عنوان کاتالیزور نیز استفاده می نمایند که از نظر اقتصادی به صرفه تر از دیگر کاتالیزور ها می باشد.

سود پرک علاوه بر مصرف در صنعت تولید کارتن در دیگر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در ساخت رزین های اپوکسی
  • مورد استفاده در کارخانه های تولید قند و شکر و کارخانجات روغن
  • مناسب در تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده
  • مناسب در صنعت تولید کاغذ

بهترین تولیدکننده سود پرک خراسان

بهترین تولیدکننده سود پرک خراسان تولید کننده سود پرک خراسان این محصول را در گرید های متفاوتی به بازار ارائه می ‌دهد تا تمامی صنایع مصرفی بتوانند بر اساس نیاز خود نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند.

معمولاً سود پرک در بازار با نام ‌های تجاری سود پرک خوراکی، سود پرک صنعتی، سود پرک آزمایشگاهی، سود پرک کاستیک و غیره به مشتریان معرفی می ‌شود که هر یک از این محصولات دارای ویژگی های ظاهری و مشخصات فیزیکی متفاوتی هستند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

به عبارت ساده‌تر می ‌توان گفت نوع سود پرک تعیین کننده نوع کاربرد این محصول در صنایع مختلف است و کارخانه های مختلف از گرید های متنوع این محصول برای تولید محصولات خود استفاده می نمایند.

جالب است بدانید سود پرک در نمونه های مختلف با قیمت های متنوعی نیز معرفی می گردد که تولید کننده ها بر مبنای درجه خلوص این محصول نسبت به تعیین قیمت آن اقدام می نمایند.