فروش انواع کاستیک سود

فروش مستقیم انواع کاستیک سود، امکان خرید بهترین و مرغوبترین محصول را با نرخ استاندارد برای تامین نیاز صنایع فراهم آورده است. قیمت انواع سود پرک بسته به منطقه جغرافیایی، نوسانات بازار شامل تغییرات قیمت مربوط به حمل و نقل، نرخ ارز و مسائل مربوط به تولید انواع سود جامد و مایع متغیر است. شرکت عرضه انواع سود پرک صنعتی با ارائه بدون واسطه این محصول، فرصت خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را برای صنعتگران فراهم نموده است.

فروش انواع کاستیک سود

آشنایی با تعریف علمی سود پرک

آشنایی با تعریف علمی سود پرک

کاستیک سودا (Caustic Soda) که در ایران با نام سود پرک یا سود سوزآور شناخته می‌شود، یک ماده اساسی در بسیاری از کاربردهای صنعتی و تجاری است. سود پرک یک ماده قوی قلیایی بی رنگ است که از طریق الکترولیز کلرید سدیم (نمک نمک) تولید می شود.

مشخصات شیمیایی این ماده در ادامه بررسی می‌گردد:

  • نام علمی و شیمیایی: هیدروکسید سدیم
  • شناسه اختصاری: C.A.S.
  • فرمول شیمیایی: NaOH
  • وزن فرمول: 40.00 کمتر از 95.0٪ کل قلیایی محاسبه شده به عنوان NaOH

سود پرک کاربردهای متنوعی دارد که بر اساس توانایی این ماده به عنوان یک ترکیب قلیایی قوی برای واکنش با بسیاری از مواد است. ترکیبات سود پرک یک پایه قویتر و واکنش دهنده سریعتر از سایر مواد قلیایی است. سود پرک در آب بسیار پایدارتر است و می‌تواند باشد به صورت مایع ذخیره و حمل شود. همچنین از محصولات جانبی نامطلوب مانند کربن تشکیل نمی‌شود.

یکی از مباحث علمی پیرامون سود پرک اثرات محیط زیستی این ماده شیمیایی است. سود سوز آور باید از نزدیکی دریاچه‌ها، نهرها، برکه‌ها یا سایر منابع آب دور نگه داشته شود. سود سوز آور به دلیل حلالیت زیاد در آب، تجمع زیستی پیدا می‌کند. بنابر این باید اقدامات احتیاطی انجام شود تا آسیب احتمالی به مردم، حیوانات و محیط زیست به حداقل برسد.

توزیع انواع کاستیک سود

توزیع انواع کاستیک سود

خط تولید سود پرک در کشور همگام با آخرین فناوری روز دنیا در زمینه تولید انواع سود پرک مایع و اقسام مختلف سود پرک جامد، این محصول را با بهترین روش تولید می‌نماید. سود پرک تولید ایران بخش اعظم نیاز صنایع داخلی را تامین می‌نماید و یکی از بهترین و مرغوبترین سود پرک صنعتی در سطح آسیا به شمار می‌رود.

سود پرک به دلیل کاربردهای وسیع در صنایع مختلف، یکی از پرمصرفترین متریال صنعتی است که تامین عمده محصولی با کیفیت دغدغه صنعتگران است. توزیع انواع کاستیک سود با کیفیت در کشور توسط مراکز مختلفی صورت می‌پذیرد.

مهمترین مراجع فعال در زمینه پخش و فروش سود پرک ممتاز، نمایندگی‌های رسمی مجتمعهای تولید کننده کاستیک سودا و مرکز عرضه و فروش مستقیم این محصول است. این مراجع به دلیل دسترسی و ارتباط مستقیم با واحدهای تولید کننده سود پرک، این محصول را با بالاترین سطح کیفی و در طیف متنوعی از خلوص به فروش می‌رسانند.