فروش تضمینی سود پرک در زنجان

سود پرک زنجان که نام دیگر آن هیدروکسید سدیم است ، به صورت ورقه های جامد و به رنگ سفید دیده می‌باشد.این ماده جذب کننده قوی رطوبت است و قابلیت حل شدگی درون آب را دارد.سود پرک در صنایع داخلی و خارجی به عنوان مواد اولیه بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.خاصیت قلیایی این ماده بسیار زیاد است و از این رو در صنایع موارد استفاده زیادی دارد.سود پرک در صنایع به چربی گیر صنعتی معروف است .

فروش تضمینی سود پرک در زنجان

کاربرد سود سوزآور در صنایع مختلف

کاربرد سود سوزآور در صنایع مختلف بیشترین استفاده سودپرک برای تولید کارتن، کاغذ و پالپ کاغذی است.حدود یک چهارم مصرف سودپرک در صنایع کاغذی است.برای تولید پالپ کاغذی ابتدا به وسیله سود جامد فیبرهای سلولزی را از چوب جدا می‌کنند و همچنین برای سفید‌کردن پالپ قهوه‌ای نیز از سودجامد استفاده می‌شود.

 سودپرک به عنوان یک شوینده پرقدرت نیز کاربرد دارد بعد از اینکه این ماده در آب حل شود و کمی حرارت ببیند می تواند زدایندگی قابل توجهی داشته باشد.این محلول تولید شده برای تمیزکاری تانک‌های بزرگ انبارها مناسب است.چرا که قدرت زدایندگی چربی،گریس و بقایای پروتئینی دارد.

برای اینکه آلومینیوم تولید شود باید اکسید آلومینیوم از سنگ بوکسیت جدا شود مصرف سود جامد در این مورد برای شست‌و شو بوکسیت کاربرد دارد.قدیمی‌ترین کاربرد سودجامد در تولید صابون جامد بوده است.در تولید سوخت بیودیزل که سوختی غیر سمی و تجزیه پذیر است به عنوان یک کاتالیزگر قوی می‌تواند موثر باشد.

گاها سود پرک در آب آشامیدنی نیز مصرف می‌شود چرا که خاصیت قلیایی بالای آن می‌تواند PH آب را افزایش دهد و این امر موجب می‌شود فلزات سنگین مثل سرب و مس موجود در آب که فلزات سمی هستند از بین بروند از طرفی سود جامد می تواند طول عمر تاسیسات لوله کشی را افزایش دهد و آسیب های وارده بر لوله‌کشی را کاهش می‌دهد.

برای بازکردن لوله های فاضلاب و رفع گرفتگی آن سودجامد بسیار موثر است چرا که اثر خورندگی آن بقایای مواد و چربی های مانده در لوله های سینک را سریعا از بین می‌برد حتی اگر مو در آن گیر کرده باشد چون خاصیت از بین برندگی مو را دارد به سرعت گرفتگی را رفع میکند.

در تولید ملات سیمانی،بتن،دوغاب،صنایع آرایشی الکل سازی،چرم سازی،پتروشیمی و باطری سازی و نساجی نیز کاربرد دارد.موارد استفاده سودجامد بسیار زیاد است.

توزیع عمده سود پرک در زنجان

توزیع عمده سود پرک در زنجان شرکت تولیدی شفق یکی از مهمترین کارخانه‌های تولیدی سود است که سود پرک شفق را تولید می‌کند،سود پرک درجه یک تولید شده در این کارخانه در بسته‌بندی های مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌‌گیرد.

این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان اقدام به توزیع عمده سودپرک زنجان نموده است و این ماده را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.