فروش خط تولید سود پرک درجه یک به قیمت مناسب

سالانه در ایران سود پرک درجه یک در حجم وسیعی تولید می شود به همین علت این ماده را با قیمتی مناسب عرضه می کنند.

نکات ایمنی سود پرک

سود پرک یا همان کاستیک سودا ها ماده های شیمیایی هستند که رعایت نکات ایمنی از الزامات حین استفاده از این محصول به شمار می آید.

این ماده شیمیایی در سطح جهان و صنایع مختلف به نام‌ های کاستیک سودا، سود سوزآور و هیدروکسید سدیم معروف است و این ماده از خاصیت قلیایی بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد.

خاصیت قلیایی این ماده موجب کاربرد فراوان آن در صنایع گوناگون شده است، البته ناگفته نماند این ماده در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه، کاربرد چشمگیری دارد.

برای استفاده از سود پرک در صنعت باید نکات ایمنی را رعایت کرد، در صورت عدم رعایت نکات ایمنی حین استفاده از این محصول عواقب و اثرات بدی را تجربه خواهید کرد.

از این رو حین استفاده از سود پرک باید نکات ایمنی همچون: پوشیدن لباس مخصوص، استفاده از دستکش و پیشبند، استفاده از کفش‌ های مخصوص و از همه مهم تر استفاده از محافظ صورت رعایت شود.

در ادامه هر یک از این موارد را به صورت مختصر توضیح می‌ دهیم.

_ عینک: زمانی که از ماده شیمیایی سود پرک استفاده می‌ کنید، باید از عینک‌ های محافظ برای محافظت از چشم‌ ها استفاده کنید؛ این عینک‌ ها باید در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشند.

_ کلاه و حفاظ صورت: برای استفاده از سود سوزآور باید از کلاه سخت و محکم جهت محافظت از سر استفاده کنید؛ این کلاه‌ ها باید دارای حفاظ صورت باشند تا از تماس این ماده شیمیایی با پوست جلوگیری کند.

البته باید بدانید حفاظی که بر روی صورت قرار می‌ گیرد باید شفاف بوده و در مقابل مواد شیمیایی مقاوم باشد.

_ دستکش: از آنجایی که برای استفاده از هیدروکسید سدیم دست‌ ها بیشتر از سایر نقاط بدن با این ماده شیمیایی در تماس است، حتماً باید از دستکش‌ های مخصوص و مقاوم در برابر مواد شیمیایی استفاده کنید، تا بتوانید از دست‌ ها در برابر این ماده شیمیایی محافظت کنید.

_ لباس مخصوص: حین استفاده از سود پرک باید از لباس‌ های محافظ شیمیایی استفاده شود؛ لباس‌ های محافظ شیمیایی شامل: ژاکت و شلوار است.

ژاکت ها به گونه‌ ای طراحی شدند که در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند؛ ژاکت‌ ها باید تا گردن دکمه داشته باشند و حین کار باید آستین ژاکت‌ ها در درون دستکش‌ ها قرار گیرد.

شلوار ها نیز باید در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و حین استفاده از کاستیک سودا لبه‌ های شلوار باید خارج از کفش باشد؛ به طور کلی می‌ توان گفت لباس به طور کامل باید محافظ شیمیایی با تهویه مناسب باشد.

با پوشیدن لباس مخصوص، استفاده از دستکش و کفش‌ های مخصوص می‌ توان از تماس این ماده با پوست جلوگیری کرد؛ همچنین در صورت استفاده از محافظ صورت از تماس این ماده با چشم نیز جلوگیری می‌ شود.

بررسی خلوص سود پرک

سود پرک‌ ها ماده‌ های شیمیایی هستند که به صورت پرک، گرانول، پودری و مایع تولید می‌ شود؛ که نوع پرک و مایع این محصول کاربرد فراوانی در صنعت دارند؛ در این مقاله می‌ خواهیم خلوص این ماده شیمیایی را مورد بررسی قرار دهیم.

طبق آمار ها میزان تولید سود پرک جامد به نسبت سود پرک مایع بیشتر است؛ علت اصلی کاربرد فراوان هیدروکسید سدیم جامد، میزان خلوص بالای آن و ناچیز بودن مقدار ناخالصی آن است.

هیدروکسید سدیم‌ های جامد با درجه خلوص 90 تا 99.9 درصد تولید می‌ شوند، پس با این تفاسیر می‌ توان گفت میزان ناخالصی در این ماده شیمیایی ناچیز است؛ چرا که میزان ناخالصی آن یک درصد است.

یعنی اگر 1 گرم از هیدروکسید سدیم را در 100 میلی لیتر آب حل کنید، میزان ناخالصی این محصول 1 درصد است.

کاستیک سودا های مایع در برخی از صنایع کاربرد دارند؛ نوع مایع این ماده با خلوص 35 الی 55 درصد تولید می‌ شود، که به علت خلوص پایین و ناخالصی بسیار زیادی که دارد، نسبت به هیدروکسید سدیم‌ های جامد کاربرد کمتری دارد.

علت اصلی کاربرد کمتر سود پرک‌ های مایع در کنار پایین بودن میزان خلوص، اشغال کردن فضای زیاد در نگهداری از این محصول می‌ باشد؛ زیرا سود های مایع را برای نگهداری در بشکه‌ های بزرگ پلاستیکی بسته‌ بندی می‌ کنند به همین علت فضای زیادی برای نگهداری نیاز دارد.

سفارش اینترنتی سود پرک ۹۹درصد

امروزه مشتریان سعی می‌ کنند برای خرید سود پرک 99 درصد این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهند، تا کاستیک سودا ها را با قیمتی مناسب‌ تر خریداری کنند.

سفارش اینترنتی سود پرک مزایای فراوانی را به همراه دارد که در ادامه توضیح می‌ دهیم.

1_ دسترسی سریع

یکی از مهم ترین مزایای سفارش یا خرید اینترنتی دسترسی سریع به محصول می‌ باشد؛ منظور از دسترسی سریع یعنی فرد می‌ تواند بدون اتلاف وقت با اتصال به اینترنت دسترسی سریعی به محصول داشته باشد.

2_ دسترسی نامحدود

از دیگر مزایایی که خرید اینترنتی را در مردم محبوب کرده است، دسترسی نامحدود به فروشگاه‌ های اینترنتی در سراسر دنیاست.

با سفارش یا خرید اینترنتی مصرف کنندگان می‌ توانند به فروشگاه‌ های عرضه کننده محصول در سراسر دنیا دسترسی پیدا کنند.

3_ تنوع بالا

تنوع بالا در خرید از مزایای خرید اینترنتی به شمار می‌ آید؛ زمانی که مصرف کننده قصد دارد محصول مورد نظر را به صورت اینترنتی خریداری کند به فروشگاه‌ های اینترنتی متعددی دسترسی دارد، همچنین محصولات در فروشگاه های اینترنتی با تنوع بالا عرضه می‌ شوند.

4_ قیمت مناسب

یکی از مهم‌ ترین مزایای خرید اینترنتی خرید محصول با قیمتی مناسب و ارزان است.

فروشگاه‌ های اینترنتی برخلاف فروشگاه‌ های حضوری بدون واسطه محصول مورد نظر را به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد؛ ارائه مستقیم در خرید اینترنتی موجب قیمت مناسب محصولات می‌ شود.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌ دهیم برای خرید سود پرک با خلوص 99 درصد خرید اینترنتی را در نظر داشته باشید؛ زیرا مزایای این روش از خرید، خرید را برای شما آسان و راحت می‌ کند.

مجموعه ما یکی از بزرگترین فروشگاه‌ های اینترنتی موجود در داخل کشور است.

مجموعه ما طی سال‌ های متوالی سود پرک های 99 درصد را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد، که برای خرید عمده مزایایی خوبی را نیز در نظر گرفته است.

قیمت سود پرک‌ های 99 درصد در مجموعه ما با بسته‌ های 25 کیلویی با قیمت 420.000 تومان 1.700.000 تومان به فروش می‌ رسد؛ شما می‌ توانید برای خرید این محصول با شماره تلفن‌ های موجود در زیر صفحه تماس بگیرید.