فروش سود مایع 50 درصد بندر امام

در حال حاضر با توجه به گسترده بودن بیش از حد صنایع مختلف ما با مواد شیمیایی گوناگونی سر و کار داریم که هر کدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

در این مطلب ما قصد داریم در خصوص سود مایع بندر امام 50 درصد، قیمت نهایی فروش این محصول و همینطور عواملی که بر قیمت نهایی آن در بازار تأثیر می گذارند صحبت کنیم.

پس اگر قصد خرید سود مایع را دارید با ما همراه باشید.

فروش سود مایع 50 درصد بندر امام

از سود مایع در کجا استفاده می شود؟

از سود مایع در کجا استفاده می شود؟ همانطور که اشاره شد سود مایع از جمله محصولات شیمیایی است که از آن در صنایع مختلف استفاده می شود.

اما بهتر است قبل از آن که به بررسی کاربرد های این محصول بپردازیم ابتدا به این پرسش پاسخ دهیم که سود مایع چیست؟

فرمول شیمیایی این ماده NaOH است و با غلظت های 50 و 31 درصد در بازار تولید می شوند و به فروش می رسند. این ماده فاقد هرگونه بو است و رنگی روشن و شفاف دارد.

حلال سود مایع آب است، اما توانایی حل شدن به نسبت مساوی در اتانول، متانول و گلیسیرین را دارد.

مهم ترین نکته در خصوص این ماده آن است که وارد شدن هرگونه شوک گرمایی به آن امکان انفجار را به همراه دارد و بنابراین باید در نگهداری آن بسیار با دقت عمل کرد.

همینطور لازم به ذکر است که این ماده واکنش پذیری بسیار بالایی دارد.

با توجه به ویژگی هایی که برای این محصول نام برده شد، از جمله کاربرد های آن را می توان موارد زیر بر شمرد:

  • تولید آلومینیوم
  • کاغذ سازی
  • صنعت نساجی
  • تولید انواع شوینده
  • صنایع تولید سیلیکات سدیم
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • صنایع دارو سازی، تولید الکل و محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی از مهم ترین نکات هنگام استفاده از این ماده را می توان خاصیت خورندگی آن نام برد. اگر این ماده با پوست برخورد کند اثرات سوزانندگی خواهد داشت و به همین خاطر باید هنگام استفاده از سود مایع به موارد ایمنی MSDS توجه کرد.

خرید مستقیم سود مایع بندر امام از کارخانه

خرید مستقیم سود مایع بندر امام از کارخانه خوشبختانه کشور ما از جمله تولید کننده های سود مایع در دنیا به شمار می رود و محصولات تولیدی کشورمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و حتی به دیگر کشور ها هم صادر می شوند.

از جمله تولید کننده های اصلی سود مایع در کشور را می توان بندر امام نام برد که امکان خرید مستقیم از کارخانه سود بندر امام هم وجود دارد.

برای این کار می توانید با شماره هایی که در پایین سایت درج شده اند تماس حاصل کنید و به کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

همانطور که می دانید خرید مستقیم بسیار مقرون به صرفه تر از سایر شیوه های خرید خواهد بود.