فروش سود پرک صنعتی کلر پارس

یکی از ترکیبات شیمیایی که بیشترین کاربرد را در صنایع کاغذ سازی دارد سدیم هیدروکسید یا سود پرک می باشد. این ترکیب در فرآیندهای سفید کردن انواع کاغذهای بازیافتی به کار می رود. سود پرک کلر پارس دارای چه ویژگی هایی است و از کجا می توان این محصول را تهیه کرد؟

کشور ایران، صنعت پتروشیمی پیشرفته ای دارد و یکی از معتبر ترین تولید کنندگان سود پرک می باشد. این محصول علاوه بر تامین صنایع داخلی به عنوان کالای صادراتی به خارج از کشور نیز ارسال می شود. سود پرک صادراتی ایران از نظر کیفیت محصول و بسته بندی دارای بالاترین کیفیت می باشد و هیچ تفاوتی با محصولات درجه یک اروپا ندارد.

فروش سود پرک صنعتی کلر پارس

سود پرک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

سود پرک صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ترکیباتی که در سطح بسیار گسترده ای در صنایع غذایی، شیمیایی و تولیدی به ویژه صنعت کاغذسازی کاربرد فراوان دارد میزان تقاضا برای آن روز به روز بیشتر می شود سود پرک صنعتی می باشد.

شکل ظاهری این ترکیب شیمیایی جامد و رنگ آن شیری رنگ یا سفید می باشد که طی فرآیند الکترولیز محلول کلرید سدیم به وسیله الکترولیت مناسب به دست می آید.

از ویژگیهای این محصول خاصیت خورندگی بسیار قوی آن می باشد و به همین خاطر به آن سود سوز آور نیز می گویند.

این ترکیب به صورت گرانول های محدب شکل یا تکه های پرک جامد در بازار وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ترکیب قابلیت جذب رطوبت بالا آن می باشد. به طور میانگین درجه خلوص سود پرک در بازار 50 درصد می‌باشد. اما بر اساس سفارش مشتریان برخی کارخانه ها آن را در درجه خلوص 97 یا 99 درصد تولید می کنند.

این ترکیب جامد شیمیایی در دماهای مستقیم 318 درجه سانتیگراد به حالت مایع در می‌آید.

سود پرک به آسانی در آب حل می شود اما در حلال های غیر قطبی نامحلول است در برخی حلال های قطبی مانند اتانول و متانول به میزان کمی حل می شود.

از ویژگی‌های این ترتیب ایجاد یک واکنش بسیار گرمازا در نتیجه انحلال آن در آب می باشد و در اثر تماس با پوست باعث ایجاد قرمزی شدید و سوزش می گردد.

خواص شیمیایی سود پرک صنعتی تابش شیمی پویا متفاوت می باشد. به عنوان مثال، با اسیدهای رادیواکتیو واکنش می دهد و آب و نمک را تشکیل می دهد. سود پرک با اکسیدهای اسیدی مانند دی اکسید گوگرد نیز واکنش نشان می دهد. این واکنش، گازهای اسیدی خطرناک مورد استفاده در سوخت زغال سنگ را حذف می کند و از پخش شدن آنها در هوا جلوگیری می کند. به طور کلی واکنش شیمیایی این محصول با آلومینیوم باعث تولید گاز هیدروژن می شود.

مرکز خرید سود پرک کلر پارس در ایران

مرکز خرید سود پرک کلر پارس در ایران

چنانچه در زمینه تهیه انواع ترکیبات شیمیایی برای کارخانجات مختلف به ویژه کارخانجات کاغذ سازی مشغول به کار هستید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از سود پرک کلر پارس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

برای خرید این محصول می توانيد با مرکز خرید سود پرک کلر پارس ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت فروش آن، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

خرید پرک سود به صورت مجازی و حضوری انجام می شود. این مراکز به صورت قانونی به توزیع و فروش انواع سود پرک و عرضه انواع این محصول می پردازند. خریداران هیدروکسید سدیم می توانند محصولات جدید را با قیمت های مقرون به صرفه از طریق شرکت های پخش کننده، خریداری کنند. اکثر خریداران عمده این محصول، شرکت های مختلف تولیدی و صنایع سبک و سنگین هستند که به تولید انواع مواد غذایی، دارویی، مواد شوینده و منسوجات می پردازند.

همچنین خرید عمده و جزئی این محصولات در فروشگاه های کوچک و بزرگ عرضه کننده مواد شیمیایی و معدنی انجام می شود. این مراکز از طریق شرکت های پخش، انواع محصولات را با برندهای مختلف تهیه و به فروش می رسانند.

چند ویژگی مهم سود پرک صنعتی

چند ویژگی مهم  سود پرک صنعتی سود پرک صنعتی در سطوح مختلف کیفیت عرضه می شوند و با قیمت های خاص به دست خریداران می رسند. در هنگام خرید این محصول بهتر است اطلاعاتی در زمینه کیفیت و قیمت محصول به دست آوریم تا بتوانیم خریدی رضایت بخش داشته باشیم چراکه هرچه سطح کیفی محصولات بهتر باشد، کارایی بیشتری در صنعت دارند.

در صورت ذکر ویژگی های سود پرک باید به این نکته اشاره کنیم که یک ماده سفید پوسته پوسته و بی مزه است. این مواد اندازه گیری رطوبت را در سطح بالایی انجام می دهند و این موضوع باعث شده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. از آنجایی که سود پرک صنعتی به خوبی رطوبت را جذب می کند، بسته بندی آنها باید کاملا استاندارد باشد تا رطوبت نتواند به آن نفوذ کند.

تجارت گسترده سود پرک کلر پارس در دنیا

تجارت گسترده سود پرک کلر پارس در دنیا تولید کننده برتر سود پرک کلر پارس با بهره گیری از آزمایشگاه های مدرن و نیروی انسانی حرفه ای برای رفع نیازهای داخلی تلاش می کند محصولاتی با کیفیت و درجه یک ارائه نمایند. یک تولید کننده درجه یک و مشتری مدار، کارکنان حرفه ای و سخت کوش را استخدام می کند و به طور مداوم بر اصول اخلاقی، تولید و فروش محصولات درجه یک و با خلوص بالا تمرکز می کند. عملکرد خوب این تولید کنندگان بزرگ برای کشور مفید است و علاوه بر تامین نیاز مشتریان، نیاز سایر صنایع را نیز تامین می کنند و خودکفایی بیشتری را برای کشور به ارمغان می آورند.