قیمت سود پرک نیرو کلر در کیسه 25 کیلویی

سود پرک چیست و با کیفیت ترین سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت سود پرک 25 کیلویی چقدر می باشد ؟

سود پرک نیرو کلر یکی از انواع مواد شیمیایی است که این روزها در صنایع مختلف کاربرد بسیار گسترده ای دارد. این محصول در صنعت ما نقش بسیار پررنگی دارد و در تولیدات صنایع مختلف ضروری است. این روزها سود پرک در بسته بندی با حجم متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.

از سود پرک برای تولید نمک سدیم، مواد شوینده صنعتی و خانگی و برای تولید کاغذ نیز استفاده می شود. از ویژگی ظاهری این ماده می توانیم بگوییم که: سود پرک  و سود سوزآور نیرو کلر ماده ای سفید رنگ و جامد می باشد که حل شونده می باشد. وجود این ماده در کشور به دلیل خصوصیاتی که دارد ضروری می باشد. اگر شما نیز قصد خرید سود پرک ۲۵ کیلویی را دارید، بهتر است اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا مطالب بیشتری در این باره در اختیار شما قرار دهیم:

فروش سود پرک نیرو کلر در کیسه 25 کیلویی

سود پرک چیست؟

سود پرک با نام های دیگری مانند سود سوز آور، کاستیک سودا، سدیم هیدروکسید و… نیز شناخته می شود. این ماده ورقه های نازک سفید رنگی است که از تبخیر سود مایع به دست می آید. سود پرک به رنگ سفید، جامد و فاقد بو است و معمولاً به شکل پرک یا پولک به بازار عرضه می شود. این ماده به راحتی در آب حل شده و با انحلال آن در مایع، گرمای بسیار زیادی آزاد می گردد. سود پرک جاذب رطوبت هوا است. دمای ذوب این ماده ۱۳۹۰ درجه سانتی گراد و چگالی آن ۲.۱۳ می باشد.

سود پرک با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شود و هیچ گونه مواد جیوه ای، فلزی سنگین و مواد سمی در ساختار آن وجود ندارد. این ماده خاصیت قلیایی دارد و یک چربی بر بسیار قوی است و می تواند در محیط هایی که خاصیت اسیدی دارند، جهت تنظیم ph کاربرد داشته باشد. می توان گفت همه خاصیت قلیایی بودن سود پرک موجب شده است تا بتوان از آن در بخش های صنعتی استفاده کرد. بهتر است بدانید این ماده بسیار خورنده است از این رو هنگام استفاده از آن باید نکات ایمنی را رعایت کنید.

با کیفیت ترین سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟

از نام های دیگر سود پرک می توانیم موارد زیر را بیان کنیم: نام علمی آن هیدروکسید سدیم می باشد، نام صنعتی آن سود سوز آور است و سایر نام های آن سود پرک، سود کاستیک، سود پرک جامد، کاستیک سودا، سود جامد کاستیک می باشد.

سود پرک در صنعت ما نقش بسیار پر رنگی دارد و در تولیدات صنایع مختلف از این ماده استفاده می شود که وجود این ماده یرای تولید بعضی از محصولات ضروری است، از جمله: 1- برای تولید کاغذ و کارتن استفاده می شود. 2- در صنایع رنگرزی مورد استفاده می باشد. 3- در صنایع چرم و نساجی کاربرد زیادی دارد. 4- خنثی سازی اسید و باطری سازی 5- در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی 6- در صنایع مواد غذایی، کنسرو سازی، صنایع شیر و لبنیات 7- در تولید چربی گیر ها و صنایع وابسته 8- در کارخانه الکل سازی، دارو سازی و مواد آرایشی بهداشتی نیز کاربرد فراوانی دارد. 9- در تولید نوشابه، کارخانه قند و شکر و کارخانه روغن. 10- در تولید، صنایع فلزی و شیشه، روی، آلومینیوم، گالوانیزه و آبکاری نیز کاربرد فراوانی دارد.

سود پرک دارای ویژگی های فراوان و متنوعی می باشد به همین دلیل در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. از مزیت های سود پرک می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

سود پرک چربی بر بسیار قوی ای است که کمک زیادی در آشپز خانه به ما می کند، تنظیم کننده ph می باشد و محیط هایی که اسیدی هستند را خنثی می کند.

سود پرک ها، با استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا تولید می شوند و فاقد هر گونه مواد جیوه ای و فلزات سنگین و مواد سمی می باشند.

سود پرک در اندازه و شکل های مختلف بسته بندی می شوند که اکثر اوقات در کیسه های 25 کیلوگرمی هستند.

باکیفیت ترین سود پرک چه ویژگی هایی دارد؟

 

بهترین قیمت برای خرید سود پرک نیرو کلر 25 کیلویی

سود پرک نیرو کلر، توسط کارخانه های زیادی در سطح کشور با برند های مختلف تولید می شود. این سود پرک ها دارای کیفیت بالایی است و پس از تولید در داخل کشور عرضه می شود. این محصول به خارج از کشور هم صادر می شود و سود زیادی نیز به دست می آورند برای اطلاع از قیمت سود پرک نیرو کلر می توانید با ما تماس حاصل نمایید .

مرکز خرید سود پرک نیرو کلر با بهترین قیمت

قیمت سود پرک 25 کیلویی، با توجه به کارایی که دارد که این کیسه دارد بسیار مناسب می باشد. برای خرید سود پرک حتما باید از برند های شناخته شده و معتبر خرید کنیم.