فروش سود پرک کاستیک

سود پرک کاستیک چه نوع ماده شیمیایی است؟ آیا اطلاعاتی در این باره دارید که سود پرک کاستیک در چه مواردی کاربرد داشته و در چه صنایعی استفاده می شوند؟ چه مراکزی در سطح کشور هستند که به فروش سود پرک کاستیک مشغول هستند؟
در میان  ده ها ماده شیمیایی که در بازار فروش موجود است، سود پرک کاستیک یکی از پرمصرف ترین ها در صنایع تولیدی مختلف می باشد. این ماده از نظر ظاهری دارای ویژگی های زیر است:

  1. جامد
  2. شفاف و سفید رنگ
  3. بدون بو
  4. دارای دانه هایی شبیه به پرک یا پولک

کسانیکه قصد خرید سود پرک را دارند، می دانند که بایستی از مراکز فروش سود این محصول را تهیه کنند. آیا در بازار مجازی هم مرکزی در حوزه فروش سود پرک فعالیت می کند؟

سود پرک کاستیک

نام های دیگر سود پرک کاستیک

نام های زیادی از سود پرک در بازار به گوش می خورد که همه یک مفهوم را دارند.

نام علمی: سدیم هیدروکسید

نام های رایج دیگر در بازار عبارتند از:

  1. سود جامد پرک
  2. سود کاستیک
  3. کاستیک سودا
  4. سود جامد کاستیک
  5. سود پرک جامد

و … .

این ماده شیمیایی با فرمول NaOH شناخته می شود و یک ماده ای است با درصد خلوص 98 الی 99 درصد که دارای دمای ذوب 1390 درجه سانتی گراد می باشد.

سود پرک کاستیک

مصارف سود پرک کاستیک چیست؟

اگر بنا باشد تمامی صنایعی که از سود پرک استفاده می کنند را نام ببریم، باید به بیش از صد صنایع اشاره شود. اما مختصراً در اینجا، چندین موارد مصرف سود کاستیک را به شما عزیزان معرفی می کنیم:

  • صنایع رنگ رزی
  • صنایع تولید کاغذ و مقوا
  • صنایع چرم
  • صنایع نساجی
  • صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع غذایی از قبیل کنسروسازی

و … .

اما توجه داشته باشید که به خاطر خاصیت قلیایی بودنش، با مواد مختلف دیگری هم ناسازگار است که به برخی از آن ها در زیر اشاره شده است:

  1. مواد آلی و غیر آلی
  2. برخی از پلاستیک ها را سوراخ می کند.
  3. با برخی از فلزات واکنش داده و گاز هیدروژن تولید می کند.

سود پرک کاستیک

خرید و فروش سود پرک در بازار

کارخانه ها و صنایعی که مصرف کننده سود جامد هستند، در بازار به دنبال مراکزی بوده که به فروش انواع سود پرک کاستیک مشغول بوده و مرغوبترین سود را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه دارد.
این افراد با مراجعه به سایت بازار سود ایران، خرید فروش سود پرک را در بازار می توانند به ساده ترین شکل انجام دهند و هزینه کمی بابت خرید سود پرک پرداخت نمایند. یافتن این سایت از طریق موتور جستجوی گوگل میسر شده است.