فروش عمده سود کاستیک پتروشیمی در کشور

سود کاستیک پتروشیمی یا سود سوز آور، یکی از با ارزش ترین مواد شیمیایی و محصولات تولید شده در پتروشیمی می باشد و مصارف گسترده ای در صنایع مختلف دارد.
تولید سود کاستیک یا همان سود سوز آور قدمتی طولانی دارد و بشر مدت هاست که به اهمیت این ماده شیمیایی ارزشمند پی برده است و در مورد تاریخچه تولید این محصول گفته شده که اولین بار توسط صابون سازان در اوایل قرن سیزدهم میلادی به جهان معرفی شده است.
امروزه با پیشرفت روز افزون صنایع مختلف و کاربردهای گسترده سود کاستیک در فرآیندهای مختلف صنعتی، تولید سود کاستیک نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده و خرید محصول با کیفیت و استاندارد اهمیت زیادی پیدا کرده است.

فروش عمده سود کاستیک پتروشیمی در کشور

استاندارد های لازم جهت تولید سود کاستیک

استاندارد های لازم جهت تولید سود کاستیک با توجه به اهمیت فراوان این ماده در تولید محصولات مختلف، رعایت استانداردهای بین الملی و روشهای تولیدی روز جهان بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت های تولید کننده سود کاستیک استاندارد با بهره گیری از انواع ماشین آلات و دستگاههای پیشرفته و رعایت فرایندهای استاندارد صنعتی، این ماده شیمیایی را تولید می کنند.

مرحله پس از تولید از اهمیتی ویژه ای برخوردار است؛ چرا که در این مرحله با استفاده از آزمایشگاه های پیشرفته، مواد تولیدی را آنالیز کرده و از کیفیت محصولات تولید شده اطمینان حاصل می کنند.

سود کاستیک تولید شده توسط مخازن مخصوص نگهداری می شود و با مراقبت های تخصصی جابه جا شده و با بسته بندی استاندارد عرضه می شود.

سود کاستیک تولید شده کاربردهای حیاتی و بسیار متنوعی را در بر می گیرد، از تولید شوینده ها، صنایع کاغذ سازی، صنایع نساجی گرفته تا صنایع تولید کاشی و سرامیک و …

شرکت پخش سود کاستیک پتروشیمی

شرکت پخش سود کاستیک پتروشیمی امروزه حجم سود کاستیک مصرفی به میلیون ها تن در سال می رسد و علاوه بر کارخانه ها و صنایع پتروشیمی تولید کننده سود کاستیک شرکت های متعددی نقش توزیع این تولیدات را بر عهده دارند.

قیمت فروش سود کاستیک در ایران نسبتاً ارزان بوده و بصورت عمده و خرده به فروش می رسد و بازار پر رونقی را تشکیل می دهد. فروش سود کاستیک با کیفیت، مرزهای داخلی را پشت سر گذاشته است و امروز کشورهای زیادی در منطقه و در سراسر دنیا، مقصد این تولیدات می باشند.

فروش سود کاستیک پتروشیمی بصورت عمده دارای مزایای زیادی چه برای تولید کننده ها و چه برای خریداران است، همانطور که برای تولید کنندگان، فروش بالای محصولات و سودآوری بیشتر حائز اهمیت است، برای خریداران نیز قیمت خرید ارزان و دسترسی به موقع به سود کاستیک باکیفیت و استاندارد، به منظور جریان داشتن چرخه تولید  بسیار مهم و حیاتی است و این امر با خرید عمده و مستقیم از شرکت های پخش کننده سود کاستیک امکان پذیر می باشد.