فروش مستقیم سود پرک بندر امام از کارخانه

از زمان های قدیم‌ ترکیب مواد شیمیایی با هم و تشکیل مواد جدید با خواص متفاوت رایج بوده است اما در آن زمان با کاربرد های آن ها آشنا نبودند اما امروزه با پیشرفت علم و دانش کاربرد بسیاری از این مواد آشکار شده و هر روزه بر تنوع آن ها افزوده می شود. 

سود پرک یکی از این مواد شیمیایی پر کاربرد است که در چند سال اخیر در موارد  بسیاری در صنعت مورد استفاده قرار گرفته است. 

سود پرک بندر امام یکی از با کیفیت ترین های این محصول است. 

فروش مستقیم سود پرک بندر امام از کارخانه

مهمترین کاربرد های سود پرک چیست؟

مهمترین کاربرد های سود پرک چیست؟ تولید این ماده بی نظیر به تکنولوژی خاصی نیاز ندارد و کار دشواری هم نیست و مهم تر از همه سرمایه کمی نیاز دارد.

سود پرک از واکنش بین دو عنصر سدیم و اکسیژن تولید شده که سفید رنگ و جامد است. 

سود پرک به راحتی رطوبت را جذب خود می کند و با آب واکنش داده بنابراین باید در هنگام حمل و نقل و نگهداری از بسته بندی هایی استفاده کنیم که در برابر نفوذ رطوبت کاملا مقاوم باشد. ما در اینجا سعی داریم تعدادی از کاربرد های این ماده شگفت انگیز را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. 

امروزه با متمدن شدن زندگی ها، انسان به بهداشت خود و محیط زندگی اش توجه ویژه ای دارد و هر روزه در حال تولید مواد شوینده باکیفیت تر و قدرت میکروب کشی بیشتر است. در مواد شوینده و آرایشی بهداشتی از سود پرک به عنوان خنثی کننده اسید استفاده می شود. 

در چند سال اخیر تهیه غذا های آماده و کنسرو شده بسیار رایج است و در این مواد نیز به عنوان مواد افزودنی از سود پرک استفاده می کنند. 

رنگرزی، نساجی و چرم، استخراج معادن، آبکاری و گالوانیزه و تولید کاغذ و کارتن تعدادی دیگر از کاربرد های سود پرک است. 

 

برترین تولید کننده های سود پرک در ایران

برترین تولید کننده های سود پرک در ایران به علت کاربرد فراوان سود پرک در صنایع هر ساله مقدار زیادی از آن تولید و مصرف می شود اما با توجه به نحوه تولید آن ها کیفیت سود پرک با هم‌ تفاوت هایی دارند. 

کشور عزیزمان ایران نیز یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سود پرک است و برای تولید این ماده از جدید ترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کند همچنین هر ساله مقداری از آن را به کشور های خارجی صادر می کند و علاوه بر بازار های داخلی در بازار های خارجی نیز طرفداران بسیاری دارد. 

تولیدسود پرک آلومینیوم نوع خاصی از سود پرک است که کاربرد زیادی دارد.

فروش سود پرک بندر امام به صورت عمده و خرده صورت می گیرد.