قیمت انواع سود پرک تولید بندر ماهشهر

برای استعلام قیمت انواع سود پرک بندر ماهشهر می توانید با برقراری یک تماس با سایت مربوطه و بهره مندی از اطلاعات مفید کارشناسان ما یک خرید خوب و بهینه انجام دهید ضمن اینکه  خرید از سایت ما مساوی است با تخفیف ویژه خصوصا برای شما دوست عزیز

سود پرک  علاوه بر اینکه خاصیت چربی زدایی قوی دارد محیط های اسیدی را نیز خنثی می کند و پی اچ را تنظیم می کند.

قیمت انواع سود پرک اعم از سود سوز آور مایع و سود سوز آور جامد و گرانول و پودری در بازار با توجه به عملکرد آن متفاوت است.

قیمت انواع سود پرک تولید بندر ماهشهر

کاربرد سود پرک در صنایع

کاربرد سود پرک در صنایع کاربرد سود پرک در صنایع بسیار متعدد است از جمله اینکه در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، شوینده ها و رنگرزی و نساجی و….نقش عمده و اساسی دارد.

سود پرک یک ماده کاملا شفاف و بدون بو است که جاذب رطوبت هوا به شمار می رود و زمانی که با آب مخلوط میشود و در آن حل می شود از خود تولید گرما می کند.

سود پرک همچنین در صنایع پتروشیمی و همچنین نفت و گاز و تولیدات کارتن و کاغذ نقش  عمده ای دارد.

در تولید شوینده های صنعتی و خانگی سود پرک بسیار مفید فایده است و چربی زدایی خوب و بهینه ای دارد.

صادرات سود پرک بندر ماهشهر به ترکیه

صادرات سود پرک بندر ماهشهر به ترکیه صادرات سود پرک بندر ماهشهر به ترکیه از صادرات مهم و درجه اول صادرات کشور به حساب می آید که تاکنون توانسته است در این زمینه موفقیت های چشمگیری را به خود اختصاص دهد.

کشورهایی از قبیل عراق پاکستان، ارمنستان و سوریه،دبی و ترکیه و….جزو کشورهای وارد کننده سود پرک از جمهوری اسلامی ایران هستند.

بندر ماهشهر جزو بنادر فعال و تولید کننده سود پرک در ایران  و کشورهای خارجی شناخته شده است. اصولا سود پرک را بسته بندی می کنند به این صورت که آن را در کیسه هایی که وزن آن به بیست و پنج کیلو گرم می رسد و معمولا دو جداره هستند قرار داده و با استفاده از تسمه و پالت آن را بسته بندی نموده و برای صادرات آماده می کنند.

سود پرک 98 درصد  ماده ای است به رنگ سفید و به شکل جامد که در نقطه ذوب هزار و سیصد و نود درجه سانتی گراد به عمل می آید و در صنایع مختلف مثل صنایع غذایی ، پارچه ، کاغذ و…مصارف متعددی دارد. خوشبختانه بازار داخلی ایران توانسته است در این زمینه در بازار های جهانی نائل به موفقیت های چشمگیر و قابل توجهی شود که این امر باعث سربلندی ایران عزیز ما ست.