قیمت انواع سود پرک 98 درصد

قیمت انواع سود پرک 98 درصد به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و وزن آنها اشاره کرد. البته همان طور که می دانید همواره خرید این محصول به صورت عمده  نیز می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد. 

قیمت انواع سود پرک 98 درصد

بهترین روش تولید سود پرک

بهترین روش تولید سود پرک

سود پرک درجه یک در واقع یکی از فرآورده های طبیعی بوده که از آن برای بسیاری از صنایع غذایی و دارویی استفاده می شود. سود پرک یا سود کاستیک از سود مایع پتروشیمی ها تولید می گردد. در واقع کاربرد زیاد هیدروکسید سدیم به صورتهای مختلف، این ماده شیمیایی را به یکی از کالاهای پر مصرف و مهم در صنایع تبدیل نموده است. 

امروزه تولید کنندگان داخلی توانسته اند با استفاده از خطوط پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا ماده اولیه مورد نیاز تولید کنندگان مواد شیمیایی و صنایع دارویی و غذایی را تامین نموده و حتی صادرات به برخی از کشورهای همسایه را نیز در برنامه خود داشته باشند. 

به طور کلی دو نوع سود پرک در کشور تولید می شود که عبارتند از:

  • سود پرک مایع
  • سود پرک جامد

لازم به ذکر است که برای تولید سود پرک از روش های مختلفی سود گرفته می شود. برای آگاهی از بهترین روش تولید سود پرک بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. یکی از این روش ها به این صورت بوده که از فرایند الکترولیز آب نمک برای تولید سود استفاده می کنند.

البته در روش عادی برای تولید سدیم باید از فرایند پیل جیوه که جریانی از جیوه را به عنوان کاتد استفاده می کند و سپس سدیم حاصل با آب ترکیب می‌شود و تولید سود پرک می‌نماید، استفاده شود. با این وجود در یک روش دیگر معمولا از پیل دیافراگم، الکترولیت از آند به کاتد حرکت می‌کند و دیافراگم (از جنس پنبه کوهی یا سایر مواد غشایی)، فراورده‌های آند و کاتد را از هم جدا می‌سازد. لازم است بدانید که در هر دو روش معمولا گاز کلر نیز تولید می شود. 

از آنجایی که این محصول خاصیت خورندگی داشته و در مجاورت هوا کلوخه کلوخه می شود برای نگهداری از آن لازم است از برخی اتصالات و لوله های مناسب استفاده شود. در کارخانه ها نیز معمولا از فلز نیکل که ویژگی ضد خوردگی دارد استفاده می شود. 

فروش مستقیم انواع سود پرک 98 درصد

فروش مستقیم انواع سود پرک 98 درصد

فروش مستقیم انواع سود پرک 98 درصد به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور صورت می گیرد. شما نمی توانید برای تهیه این محصول به هر میزانی که لازم داشته باشید از طریق همین سایت اقدام نمایید. در واقع شما با خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید آن را تا حد بسیار زیادی ارزانتر تهیه نمایید.