قیمت خرید آنلاین سودپرک مایع

قیمت خرید آنلاین سودپرک در چندین سایت فروش این ماده قرار دارد اما این مواد چون در بازار رقابتی است قیمت آن چه در آنلاین و چه حضوری بالا و پایین می شود.

خرید آنلاین سودپرک

خرید آنلاین سودپرک

سودپرک، عامیانه مردم به آن ( سود سوز آور ) می گویند. این ماده در تولیدات به خصوص تولیدات شیمیایی بسیار پر کاربرد است و در این صنعت جز مهمترین مواد به شمار می رود.
از سودپرک جامد، سود پرک مایع را تولید می کنند. سودپرک مایع به صورت محلول ( در آب ) است، بی بو، بی رنگ، و کاملا شفاف است.بیشترین میزان خالص بودن سودپرک مایع 50 درصد است و از این درصد بیشتر وجود ندارد و حتی در برخی از هیدروکسید سدیم های مایع تنها 33 درصد خالص، وجود دارد.
تبدیل سودپرک مایع به جامد تنها به دلیل کاهش وزن و آسانتر نمودن نقل و انتقالات در بسته بندی صورت می گیرد.

ویژگی های ثانویه سودپرک مایع

  • هیدروکسید سدیم مایع در آب به آسانی انحلال می یابد.
  • Ph آن بین 12 تا 14 است.
  • کاربرد هیدروکسید مایع با جامد هیچ تفاوتی ندارد.

بعد از تولید این به شکل مایع آن را برای تولید منتقل می کنند.
بیشتر بدانید
سود سوز آور در زمان حمل و نقل در درون تانکرهای با دیواره نیکلی که ضدخورندگی است نگهداری می کنند، علت این امر آن است تا از هر گونه واکنش این مواد جلوگیری کنند.

خرید آنلاین سودپرک

خرید آنلاین سودپرک

برای بسته بندی سود کاستیک مایع ابتدا آن را مخزن اصلی کارخانه به یک مخزن کوچک انتقال می دهند وبه وسیله سینی های نیکلی سرریز شده و با حرارت دادن آن را غلیظ می کنند.
بیشتر بدانید
حرارت برای غلیظ کردن سود مایع 1400 درجه سانتیگراد است که سود مایع 50 درصد خالصی به 98 درصد خالصی می رسد.
بعد از مراحل گفته شده آن را خنک کرده و به شکل ورقه های نازک حلقوی گرایف تبدیل می کنند. نتیجه حاصل این کار بخار شدن مایع و به وجود آمدن سود 98 درصدی است.
در مرحله نهایی در کیسه های دو لایه که 25 کیلو وزن دارند بسته بندی می شوند.
بیشتر بدانید
استفاده از کیسه های دو لبه باعث می شود از جذب رطوبت کاستیک پرک جلوگیری شود و همچنین کلوخه نشود.
برای سفارش سودپرک مایع یا جامد بسته بندی شده می توانید از طریق تلفن یا پست الکترونیک به صورت آنلاین در سایت شرکت های مربوط اقدام به سفارش کنید.

خرید آنلاین سودپرک

بازار سفارشات سود کاستیک مایع

بسیاری از شرکت های تولیدی، سودپرک خود را به صورت مستقیم از کارخانه ها یا مراکز پتروشیمی تهیه می کنند. این شرکت ها می توانند با مراجعه به سایت بدون واسطه، با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهند. فروشگاه های اینترنتی به صورت شبانه روزی سفارشات را ثبت و در زمان کوتاهی به دستتان می رساند.