قیمت سود سوزآور آلومینیوم در بازار

سود پرک را می توانید با قیمت روز به روش اینترنتی خریداری نمایید. سود سوزآور که با نام سدیم هیدروکسید نیز شناخته می شود، ماده ای قلیایی و به شدت خورنده بوده که در اثر واکنش با آلومینیوم، هیدروژن و سدیم آلومینات را تولید می کند. این ماده قلیایی قوی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سود سوزآور به نرخ روز محاسبه می شود و نوسانات بازار بر کاهش یا افزایش آن اثر مستقیم دارد. می توانید این ماده صنعتی را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

قیمت سود سوزآور آلومینیوم در بازار

سود سوزآور با آلومینیوم چگونه واکنش می دهد؟

سود سوزآور با آلومینیوم چگونه واکنش می دهد؟

سود سوزآور ماده ای قلیایی با فرمول شیمیایی NaOH بوده که که در آب با فلز آلومینیوم واکنش نشان داده و سبب خوردگی آلومینیوم می شود. در اثر این واکنش گرمای زیادی تولید شده و در نهایت گاز هیدروژن و سدیم آلومینات تولید می گردد. محلول به وجود آمده بسیار خورنده بوده و به علت خاصیت قلیایی که دارد در استفاده از آن باید نکات ایمنی را به دقت رعایت کرد.

گاز تولید شده از ترکیب سود سوزآور و آلومینیوم در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. عمده ترین مصرف کنندگان آن را کشورهای صنعتی چون چین و آمریکا تشکیل می دهند. این ماده شیمیایی در تولید انواع ابریشم مصنوعی، خمیر کاغذ، رنگ، صنایع آلومینیوم سازی، مواد پتروشیمی، صابون و… مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب سدیم هیدروکسید و آلومینیوم در صنایع فلزی، تولید سرب و روی و شیشه، کارخانه های تولید کننده ورقه های آلومینیومی و صنایع نظامی کاربرد فراوانی دارد. نکته مهمی که در رابطه با ترکیب این دو ماده باید در نظر داشته باشید این است که ترکیب فوق واکنش سریعی از خود نشان داده لذا در زمان ترکیب باید تمام نکات ایمنی از جمله استفاده از ماسک و دستکش رعایت شود چرا که امکان انفجار و آتش سوزی وجود دارد.

مرکز خرید سود سوزآور آلومینیوم در تهران

مرکز خرید سود سوزآور آلومینیوم در تهران

خرید سود سوزآور آلومینیوم را می توانید در تهران از طریق سایت فروش در کمترین زمان سفارش دهید. از آنجا که این ماده شیمیایی خطرات زیادی دارد و حمل آن همیشه با دردسرهایی همراه است، خرید به این شیوه خطرات ناشی از آتش سوزی را کاهش می دهد. ضمن آنکه نیاز به مراجعه حضوری نیست شما می توانید در اندازه مورد نیاز خود این ماده قلیایی را از طریق تماس تلفنی نیز به اعلام کنید.

قیمت سود مایع کلران با توجه به آنکه به صورت مستقیم انجام می شود بسیار مناسبتر از قیمت بازار بوده و خریداران عمده می توانند به روش اینترنتی در کمترین زمان، این محصول را با کیفیت مطلوب خریداری کنند. خرید اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر بوده و پرداخت به صورت آنلاین انجام می گیرد.