قیمت سود مایع قم در ایران

قیمت سود مایع قم که از مرغوب ترین انواع سود مایع ایرانی می باشد بسیار اقتصادی و مناسب است و آن را برای استفاده های مختلف مناسب ساخته و برای اطلاع از قیمت روز سود مایع قم در ایران می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید.
از جمله محصولاتی که از آن در تولیدات داخلی و صنایع مختلف استفاده می شود سود مایع می باشد که رنگی سفید و شفاف داشته و ویژگی های خاص خود را برای شناسایی دارد.
ممکن است آن را به نام هایی چون سود کاستیک یا سدیم هیدروکسید نیز بشناسید و در صنعت به این نام ها شناخته شود.
فرمول شیمیایی این ماده NaoHمی باشد که در ادامه به طور کامل به معرفی این ماده و کاربرد های گسترده اش و نحوه خرید مطمعن می پردازیم.

قیمت سود مایع قم

آشنایی با خصوصیات سود مایع

حالت فیزیکی این ماده مایع بوده و با غلظت های مختلفی در بازار به فروش می رسد و از جمله پرطرفدارترین غلظت های آن 50 و 35 درصدی می باشد.
برای تهیه سود پرک نیز از سود مایع استفاده می کنند که دارای نقطه انجماد 4/4 و نقطه جوش 145 درجه می باشد.
نکته مثبتی که این ماده دارد قدرت انحلال پذیری بالایی است که در آب و یا در اتانول و متانول دارد و به راحتی در آب حل شده و به طور کامل یونیده می شود.
گقته می شود که این ماده اگر در معرض شوک ناگهانی و گرمای بسیار شدید قرار نگیرد، بسیار پایدار بوده و تغییری نمی کند در غیر اینصوزت ممکن است حتی منفجر شود.
سود مایع به سادگی با اکسیژن هوا ترکیب شده پس بسته بندی های آن بسیار با اهمیت بوده تا هوا به داخل آن نفوذ نکند.

قیمت سود مایع قم

صادرات سود مایع

این ماده در صنعت و بخش های مختلف تولیدی کشور بسیار پرکاربرد بوده از جمله از آن در صنایع زیر استفاده می شود

  • صنایع چرم سازی
  • صنایع غذایی و داروسازی
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع تولید کاغذ و کارتن

به دلیل کاربرد های گسترده ای که این ماده دارد،تولید کنندگان داخلی آن را در بالاترین کیفیت به سایر کشور های دنیا صادر می کنند و از این طریق به رشد اقتصاد کشور کمک می کنند.
سود مایع صادراتی که در بهترین کارخانه های ایرانی توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شود بسیار معروف هستند و پرطرفدار.

قیمت سود مایع قم

قیمت سود مایع قم

از بهترین و معروف ترین کارخانه های تولید سود مایع، کارخانه در شهر قم می باشد که با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه به تولید این ماده می پردازند.
این کارخانه سود مایع را در بسته بندی های مختلی از لحاظ وزن برای مشتریان خود به فروش می رساند به طور مثال گالن های 20 لیتری یا بشکه های 220 لیتری و حتی بیشتر.
قیمت سود مایع قم با توجه به کیفیتی که دارد و توسط استاندارد های ملی ساخته شده بسیار اقتصادی و ارزان بوده و به صرفه می باشد.