قیمت سود پرک صنعتی پارسیان بندر امام

از آنجا که کشور ایران جز تولید کنندگان اصلی سود پرک در منطقه می باشد سعی بر ارائه بهترین محصول با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب نموده است که سود پرک پارسیان بندر امام از نازلترین قیمت نسبت به نمونه های مشابه داخلی و خارجی برخوردار است.

قیمت سود پرک صنعتی پارسیان بندر امام

مهمترین ویژگی های سود پرک صنعتی

مهمترین ویژگی های سود پرک صنعتی از ویژگی های بی نظیر و منحصر به فرد سود پرک تولیدی پارسیان بندر  امام میتوان به ظاهر جامد و کریستالی، رنگ سفید و بی بو  بودن آن اشاره کرد که به دو صورت دانه درشت و دانه ریز به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود.سود پرک در صنایع غذایی، دارویی، نظامی، رنگ سازی، کارتن سازی و نساجی بسیار استفاده می شود.

سود پرک صنعتی دارای سفید کنندگی، قدرت قلیایی بالا و واکنش پذیری بی نظیری است که در صنایعی هم چون صابون سازی بسیار کاربرد دارد.

کشورهای همسایه  با خرید سود پرک با کیفیت تولید ایران نیاز خود را به این محصول برطرف می کنند چرا که به دلیل نداشتن مواد اولیه مرغوب و امکانات لازم قادر به تولید آن نمی باشند.

مصرف سود پرک جامد نسبت به مایع آن در میان صاحبان مشاغل طرفدار بیشتری دارد چرا که نگهداری و حمل آن آسان تر است برای نگهداری از آن باید در جای خشک، خنک و بدون رطوبت قرار داد زیرا در مجاورت رطوبت و گرما فاسد شده و خسارات جانی و مالی از خود  بر جا می گذارد.

بازار خرید سود پرک پارسیان بندر امام در کشور

بازار خرید سود پرک پارسیان بندر امام در کشور از آنجا که تولید این محصول در انحصار ایران در منطقه خاورمیانه می باشد و نیز این سود با تهیه از مواد اولیه مرغوب مطابق با استانداردهای جهانی و از کیفیت مطلوبی برخوردار است توانسته به رقابت با تولید کنندگان اصلی آن در دنیا مانند روسیه و آمریکا بپردازد به دلیل اینکه این دو از ابر قدرت های دنیا هستند و برای  افزایش قدرت نظامی از این محصول بسیار زیاد استفاده می کنند حرف اول در تولید این محصول را می زنند.

تولید کنندگان با فروش عمده سود پرک صنعتی به کشور های منطقه هم چون عراق، ترکیه، کشورهای حوزه خلیج فارس و غیره ارز زیادی را به کشور وارد می کنند که باعث رونق چرخ اقتصادی کشور شده است.

عرضه سود پرک به صورت عمده و مستقیم از درب کارخانه ارزان تر و مقرون به صرفه تر از فروش به صورت جزئی می باشد چرا که با حذف واسطه ها از هزینه های آن کاسته می شود.قیمت این محصول بر اساس نوع برند، میزان کیفیت، کشور سازنده تعیین می شود یعنی هرچه از لحاظ کیفیت بالاتر باشد از نظر قیمت هم ارزش بیشتری دارد و هم چنین نوع جامد و مایع آن از نظر قیمت با هم فرق می کنند.