قیمت سود پرک صنعتی پارس کلر

 سود پرک پارس کلر توانسته است در سال های اخیر با سابقه ای بسیار عالی در زمینه تولید مواد شیمیایی با کیفیت فعالیت داشته باشد. تولید سود پرک صنعتی به استفاده از مواد مرغوب نیازمند است و به همین دلیل است که تولید سود پرک ارزش بسیار زیادی دارد. سود پرک صنعتی پارس کلر با قیمت های مناسب و در بسته بندی های مختلف وارد بازار شده و توانسته است با فروش بیشتر این مواد شیمیایی کیفیت خود را حفظ کند.
قیمت سود پرک صنعتی پارس کلر

استاندارد های لازم جهت تولید سود پرک

استاندارد های لازم جهت تولید سود پرک سود پرک پارس کلر به صورت جامد، سفید رنگ و با پرک ها بزرگ و با کیفیت تولید و عرضه می شوند. از مهمترین ویژگی هایی که سود پرک شرکت پارس کلر دارد مرغوب بودن و با کیفیت بودن این محصول می باشد. سود پرک پارس کلر با آنالیز 98% درصد، با استاندارد های جهانی مطابقت دارد و پس از تبخیر شدن آب و تولید آن با انتقال به دستگاه های خنک کننده تبدیل به پولک و یا پرک های سفید رنگ جامد تبدیل می شود. این محصول عاری از هرگونه ناخالصی و با مرغوب ترین کیفیت بسته بندی می شوند. سود پرک در صنایع بسیاری همچون، لوازم آرایشی و بهداشتی، رنگ رزی، نفت، گاز و پتروشیمی، تولید مواد شیمیایی و بسیاری از صنایع مختلف دیگر کاربرد دارد. سود پرک استاندارد بدون بو، سفید و شفاف بلوری، نقطه ذوب 318 و دارای خصوصیات خورندگی و سوزندگی بالا است که می تواند به راحتی رطوبت هوا را جذب کرده و زمانی که با آب حل شود و یا با اسید خنثی شود می تواند گرمای قابل توجه ای از خود تولید کند.

سود پرک پارس کلر به دو صورت کیسه های لمینیت دار و کیسه های جمبوبگ بسته بندی می شوند، این کیسه ها دو جداره و از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشند.

شرکت پخش سود پرک پارس کلر در کشور

شرکت پخش سود پرک پارس کلر در کشور  همان طور که در عنوان گفته شد سود پرک پارس کلر یکی از با کیفیت ترین و با سابقه ترین مواد شیمیایی در کشور است که توانسته توجه بسیاری از بازرگانان در کشور را به خود جلب کند و همچنین به سایر کشورها صادر کنند. شرکت پارس کلر با وجود داشتن کارکنان با تجربه و محیط حرفه ای و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته است به استاندارد های جهانی دست یابد.

جهت اطلاع از قیمت سود پرک می توان با مراجعه به شرکت پخش سود پرک پارس کلر در کشور از قیمت آن اطلاع کسب کرده و پس از مشاوره و اطمینان از کیفیت محصول اقدام به خریداری نمود.