قیمت سود پرک کیسه ای گوهر پارس

سود پرک گوهر پارس به دلیل خلوص بالایی که دارد خریداران زیادی را به خود اختصاص داده و کاربردهای بالایی در صنایع مختلف دارد. قیمت این محصول نیز در هر نقطه ای از کشور متفاوت است و در صورتی که بدون واسطه تهیه شود ارزانتر بوده و نرخ عمده آن نیز کمتر خواهد بود.

قیمت سود پرک کیسه ای گوهر پارس

عوامل موثر بر کیفیت تولید سود پرک

عوامل موثر بر کیفیت تولید سود پرک عوامل موثر بر کیفیت تولید سود پرک  مختلف است مانند:

  • کیفیت ماده اولیه بکار رفته در آن در کیفیت سود پرک تاثیر گذار خواهد بود و هر چه این درجه یک باشد سود پرک تولید شده نیز مرغوب است.
  • درصد خلوص نیز از مهم ترین عامل در تعیین کیفیت این سود است که هر چه این ماده عاری از ناخالصی باشد باکیفیت تر خواهد بود.

سود پرک با نام های سود جامد، سود کاستیک، سود سوزآور، سدیم کاستیک، سدیم هیدروکسید شناخته می شود که دارای اثر خورندگی و سوزانندگی بوده و به راحتی رطوبت را جذب نموده و باید در بسته بندی هایی حمل و نقل شود که رطوبت داخل آن نفوذ پیدا نکند.

از مهم ترین مشخصه سود پرک تنظیم کننده پی اچ، خنثی کننده محیط های اسیدی و چربی بر قوی می باشد که دارای کاربردهای زیادی است و از آن در تولید کاغذ، صنایع پتروشیمی، تولید نوشابه، مواد لبنی، تصفیه آلومینیوم، نظافت و شستشو، تولید صابون، تولید سرامیک، تصفیه روغن، تولید الکل، لوله باز کن، صنایع بازیافت، چرم سازی، ماشین سازی، شستشو مخازن، تهیه مربا، دارو سازی و تلخی گیری زیتون و … استفاده می شود.

فروشنده سود پرک گوهر پارس در سراسر کشور

فروشنده سود پرک گوهر پارس در سراسر کشور خرید و فروش سود پرک گوهر پارس در سراسر کشور انجام می شود و این سود به دلیل کیفیت منحصر به فردی که دارد دارای خریداری زیادی بوده و صنایع مختلفی آن را تهیه و در تولیدات خود به عنوان مواد اولیه از آن استفاده می کنند.

سود پرک طی مراحلی از سود مایع تولید شده و در اشکال مختلفی ارائه می شود و خریدار نیز باید بسته به کاربرد آنها نوع مورد نظر خود را خریداری کند که خلوص هر مدل و برندی از آن متفاوت می باشد و هر چه خلوص آن بالاتر باشد سود باکیفیت تر و گرانتر خواهد بود.

سود پرک به صورت سطلی، بشکه ای، جامبوبگ، کیسه ای و پالت و … بسته بندی می شود که هر یک اوزان مختلفی را به خود اختصاص داده است و در بسته نیز مشخصات آن درج شده است. قیمت سود پرک نیز بسته به وزن، کیفیت و نحوه فروش متفاوت بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود.