قیمت سود کاستیک سودا بندر امام

سود کاستیک بندر امام در واقع همان سدیم هیدروکسید می باشد که یکی از مهمترین مواد شیمیایی در صنایع تولیدی مختلف است که سفید رنگ و بدون بو می باشد.

همه چیز درباره سود کاستیک سودا پرک

سود کاستیک سودا خاصیت قلیایی دارد و به شدت خورنده است و از آن به عنوان یک ماده شیمیایی چربی گیر در زمینه های مختلفی به کار گرفته می شود و یکی از محصولات تولیدی پتروشیمی بندر امام خمینی می باشد که کاربردهای فراونی دارد. قیمت سود کاستیک سودا نیز بستگی به درصد خلوص آن دارد و قیمت آنها بر اساس درصد در سایت های فروش آنلاین به صورت بروز رسانی شده در دسترس می باشند.

شرکت تولیدکننده ی پودر پرک شفق شیمی یکی از تولیدکنندگان برتر سود کاستیک است که محصولات با کیفیت بالا و قوی تولید می کند و سود کاستیک سودا را با قیمتی استثنایی و مناسب به خریداران عرضه می کند.

سود کاستیک  یا سود پرک ماده جامد سفید رنگی است که بدون بو می باشد و به راحتی در آب حل می شود و هم در زمینه آزمایشگاهی و هم در صنعت بسیار پر کاربرد جلوه می کند از این ماده شیمیایی در صنایع مختلفی از این قبیل کاربرد دارد: در تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده، تولید کاغذ، چرم سازی، تهیه الکل و لوازم آرایشی و بهداشتی، چربی زدایی دستگاه هایی که با مواد چرب کار می کنند، تصفیه آب و فاضلاب، تولید پارچه و همچنین ابریشم مصنوعی و خیلی از موارد دیگر نیز از این ماده استفاده می شود به همین جهت است بسیار با اهمیت است و دارای ارزش بالایی می باشد.

قیمت سود کاستیک سودا بندر امام

گفتنی است که سود کاستیک به دو صورت مایع و گرانوله و یا به عبارتی پرک شده تولید می شود که از هر کدام در زمینه های گوناگونی استفاده می شوند نوع جامد آن به سرعت رطوبت را جذب می کند به همین دلیل باید دقت داشته باشیم که آن را در بسته بندی های مناسب نگهداری کنیم توجه داشته باشید که واکنش این سود گرماده است یعنی هنگام واکنش آن با آب گرمای زیادی تولید می کند و بسیار سوزاننده هم می باشد. امروزه این ماده شیمیایی به فراوانی در پتروشیمی بندر امام تولید می شود و برای استفاده شدن از آن در صنایع تولیدی مختلف به بازار فروش عرضه می شود.

از سود کاستیک  و سود سوزآور می توان برای شستشو و نظافت منزل نیز استفاده کرد سود کاستیک با قدرت چربی گیری بالایی که دارد در کمترین زمان باعث تمیزی هود و گاز می شود. از سود کاستیک برای پاک کردن لوله‌ها از چربی ها و به عنوان لوله باز کن نیز استفاده می کنند و باعث پاک و باز شدن لوله‌ها می شود.

همه چیز درباره سود کاستیک سودا پرک

مرجع فروش عمده سود کاستیک بندر امام

فروش سود کاستیک از شرکت های زیادی امکان پذیر است که این نوع از سود را در بسته هایی به وزن مشخص بسته بندی کرده و با قیمت مشخصی آن را در اختیار خریداران قرار می دهند چون از این ماده برای ساخت محصولات دیگری استفاده می شود لذا بیشتر به صورت عمده به فروش می رسد که این فروش عمده روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد و در واقع مشتری می تواند آن را به قیمت پایین تر و به صرفه تری خریداری کند.

شرکت پخش یکی از فروشندگان برتر پودر کاستیک است که محصولات خود را در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتریان بسته بندی کرده است و سود کاستیک درجه یک را با قیمتی استثنایی در بندر امام به فروش می رساند این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده به خریداران عرضه می کند.

مرجع فروش عمده سود کاستیک بندر امام

تفاوت سود کاستیک با سود سوز آور

سود سوز آور یا کاستیک سودا با فرمول NaOH ماده شیمیایی بسیار پر درخواست در صنایع تولیدی و خدماتی در سطح جهان است. سود سوز آور با استفاده از روشی بنام کلر آلکالی (که روشی مبتنی بر تجزیه نمک سدیم کلرید است) تولید می شود. این محصول ابتدا به صورت مایع و با 50 درصد خلوص قابل تولید بوده و در نتیجه آن را کاستیک سود مایع یا به اختصار سود مایع می نامند که فرق چندانی ندارند و طبق صحبت های گفته شده متوجه می‌شوید که سود کاستیک نتیجه واکنش سود سوز آور است که می‌تواند نیاز هر صنایع را بسته به نوع استفاده فراهم کند.

تفاوت سود کاستیک با سود سوز آور

لیست آخرین قیمت سود کاستیک بندر امام

مجموعه ما در نظر دارد تا بتواند بهترین محصول را به بهترین شکل ممکن به خرید کنندگان و مشتریان عزیز عرضه کند با توجه به اینکه برای خریداران عزیز علاوه کیفیت مطلوب محصول ویژگی هایی مانند اندازه نوع بسته بندی نحوه ارائه و قیمت مناسب نیز مهم است که با در نظر گرفتن و تمام شرایط می‌توان محصول خوبی را خریداری کرد در بندرعباس می توان این محصول را به راحتی از سمت ما خریداری کنید.

لیست آخرین قیمت سود کاستیک بندر امام

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصول و کیفیت آن آن و مطمئن تر شدن از از رویه هرچه بهتر کار با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم محصول خوبی را با مناسب ترین قیمت از بندر امام خریداری کنید با توجه به نوع کیفیت ویژگی‌های خاص محصول و مواردی از این قبیل قیمت سود کاستیک ها با هم متفاوت است که می توانید با نوع نیاز خود از قیمت نهایی محصول مطلع شوید.