قیمت فروش سود سوزآور هیدروکسید سدیم

سود سوزآور هیدروکسید سدیم محصولی با فرمول شیمیایی NaOH است که به دو صورت پرک و گرانول به مصرف کنندگان عرضه شده و در صنایع مختلفی استفاده می گردد؛ سود سوزآور ماده ای بی بو، سفید و جامد است که به نام های دیگری از قبیل هیدروکسید سدیم، کاستیک سودا، سود پرک، سودای قلیایی و چربی گیر نیز شناخته می شود.

قیمت فروش سود سوزآور هیدروکسید سدیم

چگونگی تولید سود سوزآور هیدروکسید سدیم

چگونگی تولید سود سوزآور هیدروکسید سدیمفعالان صنعتی روش های مختلفی را به منظور تولید سود سوزآور هیدروکسید سدیم در پیش می گیرند که برخی از آنها عبارت اند از:

  1. الکترولیز کردن سدیم کلرید: این فرایند با استفاده از ظرف های الکترولیت، الکترودها، محلول های کاتد و آند صورت می پذیرد؛ بیشتر هیدروکسید سدیم مورد نیاز صنایع از طریق اعمال این روش حاصل می گردد، البته شایان ذکر است که در نتیجۀ الکترولیز محلول سدیم کلرید، مواد دیگری از قبیل کلر و هیدروژن نیز تولید می شوند.
  2. روش سودا آهک: روشی نسبتا قدیمی است که غالبا در آزمایشگاه های بزرگ صنعتی کاربرد دارد؛ در این پروسه کلسیم هیدروکسید با فرمول شیمیایی Ca(OH)2 مورد واکنش با سدیم کربنات Na2Co3 قرار داده می شود و در نهایت NaOH یا همان هیدروکسید سدیم (سود سوزآور) تولید می شود.

شایان ذکر است که روش های فوق تنها دو نمونه از راهکارهای شاخص تولید سود سوزآور هستند، علاوه بر این روش های ذیل، بسیاری از صنعتگران و متخصصان علوم شیمیایی فنون مختلف دیگری را برای دسترسی انبوه به این ماده با ارزش صنعتی به کار می گیرند.

بازار خرید سود سوزآور هیدروکسید سدیم در کشور

بازار خرید سود سوزآور هیدروکسید سدیم در کشورکاربرد بسیار وسیع سود سوزآور هیدروکسید سدیم خیل عظیمی از فعالان اقتصادی و کارخانجات بزرگ و کوچک صنعتی را بر این داشته است که نسبت به دسترسی انبوه و ارزان قیمت به این ماده اقدام نمایند؛ علاوه بر متقاضیان داخلی، خریداران بین المللی کثیری نیز خواهان تهیه این محصول هستند، به همین دلیل است که سالانه سهم بزرگی از سودهای سوزآور به کشورهای مختلف جهان صادر می شوند.

خرید سود سوزآور در کشور به روش عمده و یا همان فله ای انجام می پذیرد تا امکان خریدی ارزان و نامحدود برای مصرف کنندگان به وجود آید؛ در صورت بهره مندی مشتریان از روش عمده، آنها قادرند تنها با پرداخت مبالغی ایده آل و مطلوب به میزان زیادی از محصولات مورد نیازشان دسترسی یابند و به فعالیت ها و مشاغل خود جانی دوباره بخشند.
از آنجایی که نمونه های مختلف محصولات با کیفیت در بسته بندی هایی استاندارد، به روش هایی مطابق با پروتکل های پیش فرض و به شکل مستقیم در اختیار خریداران قرار داده می شوند، عرصه برای فعالیت دلالان تنگ گردیده و قیمت کالاها نیز با کاهش مواجه می گردد.