قیمت فروش سود پرک چینی عمده

برای اطلاع از قیمت فروش سود پرک چینی عمده ابتدا باید یک سری اطلاعات را داشته باشیم.

سود پرک ارزان قیمت چینی در بازارهای سنتی مواد شیمیایی و همچنین سایتهای فضای مجازی مربوط به مراکز پخش به فروش می‌رسد.

قیمت سود پرک چینی در فروش عمده به موارد متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به نحوه تولید و میزان خلوص ماده تهیه سود پرک اشاره کرد.

بهترین سود پرک چینی به عنوان یک ماده اولیه صنعتی با قیمت مناسب در حجم بالایی در بازار معامله می‌شود.

علت فروش نسبتاً خوب سود پرک تولید شده چینی به صورت عمده، خرید بالای این محصول توسط کارخانه‌های صنعتی است.

قیمت فروش سود پرک چینی عمده

سود پرک چیست؟

سود پرک چیست؟

در صنایع نفت و گاز، سود پرک یا همان هیدروکسید سدیم پرک NAOH که با نام سود پرک کاستیک هم شناخته می‌شود ورقه‌های نازک سفیدی هستند که رطوبت را به خوبی جذب می‌کنند و در آب قابلیت حل شدن دارند.

این ماده از طریق تبخیر کردن سود کاستیک مایع به وسیله فناوری ممبرانی تولید به دست می‌آید.

سود‌‌پرک از سود مایع ۵۰% با اعمال فرآیندهای خاص تولید می‌شود. میزان کیفیت تولید سود پرک به نوع کیفیت سود مایع و چگونگی تولید آن بستگی دارد. 

تعداد زیادی از کارخانجات سود پرک، سود مایع که به عنوان ماده اولیه به کار می‌رود را از تولیدکننده‌ها و یا واردکننده‌های سود مایع خریداری می‌کنند.

سود پرک دارای اثر خورندگی است و در تماس با پوست به آن آسیب می‌رساند. لذا برای جلوگیری از اثر سوزانندگی آن، هنگام استفاده باید اقدامات لازم را انجام داد.

سود پرک در آب به طور کامل به یونهای تشکیل دهنده‌اش که (+Na) و (-OH) هستند تفکیک می‌شود.

سود پرک در مواردی مانند خنثی کردن اسید، تولید مواد شوینده، صنایع کاغذ، داروسازی، نفت و گاز و فرآوری آلومینیوم استفاده می‌شود.

واردات بهترین سود پرک به ایران

واردات بهترین سود پرک به ایران

با توجه به پیشرف تولیدات سود پرک در داخل کشور میزان واردات از کشورهای دیگر دچار نوسانات زیادی شده است.

طبق آمارهای به دست آمده در سال ۱۳۸۴ به میزان ۱۸۰۵۲/۴۹۵ تن از کشورهای ترکیه، فرانسه، اتریش، آذربایجان، آلمان، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، ایتالیا و چین وارد کشور شده؛ اما در سال  ۱۳۸۵ واردات به داخل افزایش یافت و به ۷۷۳۸۱/۴۸۳ تن رسید.

سال ۱۳۸۶ رقم واردات سود سوزآور به کشور به ۱۰۹۴۸۸/۱۶۸ تن و در سال ۱۳۸۷ به ۵۲۸۹۲/۶۰۱ تن، در سال ۱۳۸۸ به ۳۳۲۹۰/۶۲۲ تن و در سال ۱۳۸۹ (۴ سال پیش) به ۱۴۴۰۸/۴۶۲ تن رسید.

همانطور که از ارقام ذکر شده مشخص است میزان واردات هر سال کمتر می‌باشد.

 سود سوزآور یکی از اقلام مهم وارداتی کشور محسوب می‌شود که بیشتر واردات از راه‌های آبی بوده است.

در ۱۰ سال گذشته میانگین واردات سالانه سود پرک به کشور حدود ۵۵ هزار تن بوده که بیشترین حجم  واردات سود پرک به کشور را کشور چین به دلیل قیمت مناسب و معاملات آسان با آن به خود اختصاص داده است.

نمایندگی فروش انواع سود پرک چینی

نمایندگی فروش انواع سود پرک چینی

سود پرک وارداتی از طریق گمرکهای قانونی کشور و تحت نظر وزارت صنعت و معدن وارد کشور می‌شود که موجب تامین بخشی از نیازهای داخلی بوده است.

سود پرک چینی یکی از مهمترین  محصولات وارداتی به ایران بوده است. کارخانجات و برندهای تولید کننده این محصول در  کشور چین بسیار زیاد است و سود پرک چینی در بازارهای جهانی خریداران بسیاری دارد.

مراکز و مراجع متعددی در کشور مسئولیت واردات انواع این محصول به ایران را بر عهده دارند که مهمترین آنها مراکز بازرگانی و واردات و صادرات دولتی، دفاتر بازرگانی خصوصی و نیمه خصوصی و نمایندگیهای فعال در حوزه خرید و واردات انواع متریال شیمیایی می‌باشد.

واردات این محصولات باعث ایجاد روابط تجاری بهتری بین کشورهای وارد کننده و صادرکننده می شود. همچنین می‌تواند نیاز صنایع داخلی به محصولاتی با کیفیت و با قیمت اقتصادی را تامین نماید.

مشخصات انواع سود پرک چینی

مشخصات انواع سود پرک چینی

سود پرک با کیفیت، یک سری مشخصات خاصی باید داشته باشد تا در تولید محصولات وابسته به آن تاثیر مطلوب بگذارد.

سود سوزآور از سود مایعی که در  پتروشیمیها تولید می‌گردد به‌دست می‌آید که براساس مکانیزم تولید دارای نوع درجه ۱ و درجه ۲ می‌باشد.

اعتبار انواع سود پرک وارداتی با توجه به ویژگیهایی مانند برند تولید کننده، کیفیت مواد خام استفاده شده در تولید، کیفیت بسته‌بندی، کیفیت عملکرد و حجم، تعیین می‌گردد.

خرید محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب برای بسیاری از صنایع مانند کارخانجات داروسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بسیار لازم است.

لذا به واردکنندگان توصیه می‌شود علاوه بر توجه خود به قیمت سود پرک به کیفیت و درجه خلوص واقعی آن هم نظر داشته باشند. 

بزرگترین تولیدکننده سود پرک در کشور

بزرگترین تولیدکننده سود پرک در کشور

کشور ایران یک کشور صاحب نفت و گاز می‌باشد و به همین خاطر صنایع پتروشیمی در آن رونق گرفته است و به یکی از تولیدکنندگان بزرگ سود جامد پرک در جهان تبدیل شده است.

به دلیل حجم بالای تولید سود جامد پرک، ایران علاوه بر استفاده‌های داخلی به یکی از صادرکنندگان این محصول تبدیل شده است‌.

سود جامد پرک تولید شده در ایران از کیفیت مناسبی برخوردار است. به همین دلیل توانسته جایگاه خوبی در خاورمیانه به دست بیاورد.

کشورهای زیادی مانند عراق، ترکیه، پاکستان و کشورهای آسیای میانه از مهمترین خریداران سود پرک ایران هستند.

تولیدکنندگان زیادی در کشور هستند که به تولید سود پرک مرغوب و با کیفیت در ایران مشغولند.

به نسبت نزدیک بودن کارخانه‌های سود پرک به پتروشیمی میزان تولید و همچنین فروش کارخانجات متغیر می‌شود. بزرگترین تولید کننده سود پرک در کشور بیشتر مختص جنوب کشور است. 

تولید کنندگانی مانند سود پرک تبریز، بندر امام، نیرو کلر، گوهر، آرمان و … از جمله تولیدکنندگانی هستند که توانسته اند در این سالها از نظر کیفیت و مرغوبیت محصولات خود را در سطح رضایت مشتری تامین کنند.

قیمت انواع سود پرک در بازار

قیمت انواع سود پرک در بازار

یکی از  مواردی که کارخانجات و تولید کنندگان به آن اهمیت زیادی می‌دهند قیمت تمام شده محصولات آنهاست.

با توجه به اینکه سود پرک در تولید اکثر محصولات کارخانجات تاثیر بسزایی دارد لذا نوسانات قیمت آن باعث ناپایداری قیمت در همه محصولات دیگر تولیدکنندگان می‌شود که این دلیل نگرانی همه صنایع مانند صنایع لبنی و آلومینیوم و …. گردیده است. 

عوامل زیادی در نوسان قیمت کاستیک سود موثر است. بیشتر صنایع ترجیح می‌دهند سود پرک مورد نیاز خود را از تولیدکننده معتبر و قابل اعتماد تهیه کنند.

برای تولیدکنندگان هم اعتبار در سطح بازار فروش بسیار مهم است. به همین خاطر  تلاش می‌کنند همیشه کیفیت سود پرک خود را در سطح استاندارد نگه داشته تا برای خریداران قابل قبول باشد و گاهی سعی می‌کنند حتی آن را ارتقا دهند. اما این صنایع در قبال نوسانات قیمت سود پرک در بازار چه عکس العملی خواهند داشت؟

ثبات در قیمت سود پرک در بازار می‌تواند یکی از الزامات صنعت تلقی شود. ولی با وجود بازار پر نوسان این روزهای صنایع پتروشیمی، ثابت نگه داشتن قیمت، کار چندان ساده ای به نظر نمی‌رسد.

یکی از راه‌حلهایی که در کوتاه مدت می تواند به ثابت نگه داشتن قیمت کمک کند، تزریق منابع است؛ ولی باید توجه داشت که صنایع پتروشیمی تحت تاثیر بازار ارز می‌باشد و با تلاطم این بازار قیمت را برای مدت زیادی نمی‌توان ثابت نگه داشت.

هرچه قیمت سود مایع پتروشیمی افزایش پیدا کند، قیمت سود پرک نیز بالا می رود به همین دلیل قیمت سود پرک در ایران هنوز دچار نوسانات می‌باشد.

زمانی که قیمت سود مایع یک واحد افزایش یابد قیمت سود پرک، دو واحد افزایش پیدا می‌کند؛ چون برای تولید یک کیلو سود پرک دو کیلو سود مایع به کار برده می‌شود.

خرید سود پرک به شرط انالیز

خرید سود پرک به شرط انالیز

برخی برندهای تولیدی، سود پرک دارای کیفیت عالی و مطابق استاندارد تولید می کنند که قابل آنالیز می‌باشد.

محصولات این برندها هیچ گونه ناخالصی ندارند و کاملا سفید رنگ و پرک شده است.

کیفیت بالای این محصولات و آنالیز تضمینی آنها باعث می‌شود بسیاری از صنایع بزرگ همچون صنایع شیمیایی، غذایی، بهداشتی و آرایشی از سود کاستیک تولید شده این برند معتبر استفاده نمایند.

دلیل کیفیت بالای این سود پرکها استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین استفاده از ماشین‌آلات به روز، جهت تولید سود پرک می‌باشد.

این برندها سود پرک 98 در صد تولید می‌کنند و مناسب صادرات و همچنین مناسب استفاده در صنایع مختلف می‌باشند.

به علت کیفیت سود پرک تهیه شده در این برندها، همیشه مشتریان و متقاضیان زیادی خواستار خرید این ماده شیمیایی پر مصرف، تحت نام این برند بوده‌اند.

سایت فروش عمده سود پرک کاستیک

سایت فروش عمده سود پرک کاستیک

تعدادی از کارخانجات برای فروش تولیدات خود اقدام به معرفی و فروش آن در اینترنت کرده اند که می‌توان از طریق اینترنت تمام اطلاعات در مورد محصول مورد نظر خود را در سایت ساخته شده توسط تولیدکننده یا مرکز پخش آن محصول به دست آورد.

گاهی هم سایتهایی برای ارائه و فروش انواع برندهای تولیدکننده یا واردکننده سود پرک ساخته می‌شوند.

در این سایتها می‌توان کیفیت، قیمت و نحوه ارسال را با هم مقایسه کرد و حتی نظرات خریداران دیگر را در مورد آن محصول دانست.

این خود باعث یک رقابت سالم بین تولیدکنندگان و همچنین سهولت انتخاب برند سود پرک مورد نظر مشتری و خرید آن است.

به عنوان مثال مشتری می‌خواهد قیمت سود پرک در بورس جهانی را بداند و یا از قیمت سود پرک نیرو کلر اطلاع پیدا کند و یا می‌خواهد قیمت سود پرک اصفهان را با قیمت سود پرک تهران مقایسه کند و یا حتی شرایط خرید سود پرک نیرو کلر را به عنوان مثال بداند بدون آنکه قبل از تصمیم گیری با کارخانه ارتباط مستقیم داشته باشد؛ که به راحتی می‌تواند در سایت عمده فروشی سود پرک به همه این اطلاعات دست یابد. 

ارائه کننده انواع سود پرک ایرانی

ارائه کننده انواع سود پرک ایرانی

در سراسر کشور همانطور که می‌دانیم تولیدکنندگان زیادی در شهرهای مختلف در حال فعالیت هستند.

یکی از این تولیدکنندگان، سود پرک در تبریز می‌باشد. سود پرک ۹۹ درصد در تبریز با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن فروش بسیار خوبی دارد.

سود پرک صنعتی تولید شده در این شهر وزن مولکولی برابر با ۴۰ گرم بر مول دارد و چگالی آن ۱۳/۲ گرم بر سانتی متر مکعب است‌.

سود پرک کلران یکی دیگر از تولیدکنندگان می‌باشد که در شهرک صنعتی سمنان فعالیت دارد.

فروش سود پرک کلران که یکی از برندهای بزرگ است و فروش آن بیشتر به صورت صادرات محصول می‌باشد و تمام مجوزهای لازم جهت تولید سود پرک ۹۸ درصد با بهترین کیفیت را داراست.

شیراز یکی دیگر از شهرهای تولیدکننده سود پرک با کیفیت عالی می‌باشد. قیمت سودپرک در شیراز با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است و در حال حاضر از طریق مراکز پخش و توزیع معتبر در راستای رضایت مشتری صورت می‌گیرد.

سود پرک تولید شده در شیراز یکی از مرغوبترین سودهاست که با به روزترین تکنولوژی جهانی مشغول به فعالیت است.‌

در اصفهان نیز با توجه به وجود پتروشیمی در این شهر تولید سود پرک انجام می‌شود.

اگر قصد خرید سود پرک در اصفهان را داشته باشیم، سود پرک نیرو‌کلر هم در بین تولیدکنندگان این محصول واقع در اصفهان براي پنجمين بار، موفق شد عنوان واحد نمونه كيفيت را از موسسه استاندارد اصفهان كسب نمايد.

سود پرک در شهرهای دیگر نیز مانند یزد، بندرعباس و بندر امام و … نیز تولید می‌شود که کیفیت آنها نیز بسیار قابل توجه است.

مرکز فروش انواع سود پرک ایرانی و خارجی

مرکز فروش انواع سود پرک ایرانی و خارجی

تعداد تولیدکنندگان و واردکنندگان سود پرک و محصولات مشابه آن در سراسر کشور بسیار زیاد است؛ به طوری که خریداران گاهی دچار سر در گمی در انتخاب و خرید سود پرک می شوند.

برای خرید از مراکز فروش باید به کیفیت و اعتبار فروشنده توجه شود. چون برندهای زیادی همزمان با هم برای تولید سود پرک فعالیت می‌کنند‌.

خریدار ابتدا باید اولویت خود را تعیین کرده و سپس برندهای مورد نظر خود را با هم مقایسه نماید و همچنین از تجربه دیگر خریداران نیز استفاده نماید.

بعضی از مراکز فروش سود پرک هم نمایندگی تعدادی از برندهای تولیدکننده این محصول را دارند که برای داشتن خرید بهتر می‌توان با این مراکز نیز مشاوره ای داشت.

نماینودگی ها گاهی فروش حضوری دارند و گاهی به صورت غیر‌حضوری و فروش آنلاین فعالیت می‌کنند.

عرضه اینترنتی بهترین سود پرک در کشور

عرضه اینترنتی بهترین سود پرک در کشور

محصولات شیمیایی از جمله سود پرک با برندهای متفاوت در ایران تولید می‌شوند.

آسانترین روش خرید از هر یک از برندهای معتبر تولیدکننده سود پرک، سفارش این محصول از طریق اینترنت می‌باشد که با اطمینان به کیفیت محصول و با هزینه حمل و نقل کمتر انجام می‌شود.

صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین ارسال راحت از محسنات خرید اینترنتی است. 

در صورت خرید اینترنتی سود پرک، اطلاعات و همه جزئیات در مورد هر برند تولیدکننده سود سوزآور، نوشته شده و خریدار به راحتی می‌تواند برندها را با هم مقایسه کرده و خرید مطلوبی داشته باشد. هم اکنون بیشتر تولیدکنندگان معتبر اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده‌اند. 

عمده فروشی سود پرک در تهران

عمده فروشی سود پرک در تهران

تولیدکنندگان سود پرک در تهران نیز مانند همه تولیدکنندگان سعی در تولید محصولی با کیفیت بالا و در حد استاندارد و قیمت مناسب دارند.

با توجه به اینکه کارخانجات زیادی در اطراف تهران وجود دارد و با اینکه تهران خود یک قطب بزرگ صنعتی است عمده فروشی سود پرک در تهران رونق بیشتری دارد.

وجود متقاضی زیاد در تهران، باعث رقابت بیشتر میان کارخانجات سود پرک در این شهر می‌شود.

از جمله فروشندگان سود پرک تهران می‌توان به گروه تولیدی گوهر‌شیمی در اشتهارد، نزدیک تهران اشاره کرد که در سال 1377 به وسیله تعدادی از صنعتگران با تجربه در راستای تولید سود کاستیک پرک طبق استاندارد بین المللی با ثبت برند گوهر مشغول به کار شد. این قابلیت تولید توسط صنعتگران متعهد این شرکت به وجود آمده است.