قیمت محلول هیدروکسید سدیم خوراکی

هیدروکسید سدیم یا سود سوزآور از جمله مواد با خاصیت قلیایی قوی می باشد که در صنعت مواد غذایی و خوراک انسان از آن استفاده می شود. استفاده از این ماده در صنعت خوراکی باید با خلوص بالای 98 درصد باشد که تحت عنوان کاستیک سودا پرک و با ظاهری سفید رنگ و براق وجود دارد. مهمترین قابلیت های هیدروکسید سدیم خوراکی چیست و قیمت محلول آن به چه صورت است؟

قیمت محلول هیدروکسید سدیم خوراکی

مهمترین قابلیت های هیدروکسید سدیم خوراکی

مهمترین قابلیت های هیدروکسید سدیم خوراکی هیدروکسید سدیم در شکل های مختلف جامد و مایع برای مصارف صنعتی و غذایی به کار می رود. هیدروکسید سدیم خوراکی یکی از تولیدات صنایع پتروشیمی کشور می باشد که با استفاده از تجهیزات مخصوص خلوص و کیفیت آن را برای استفاده در مصارف خوراکی تغییر می دهند. این محلول قابلیت  انحلال پذیری بسیار بالایی در آب داشته و با میزان خروس 98% از هر گونه فلزات سنگین و مواد زیان آور عالی است.

یکی از کاربردهای عمده این محصول برای تولید صابون و انواع شوینده ها است که به علت ویژگی پاک کنندگی چربی و رسوب زدایی قوی آن می باشد.

محلول هیدروکسید سدیم مایع به طور مستقیم بر روی مواد خوراکی می تواند به اشکال زیر استفاده کرد :

از این محلول برای ضدعفونی انواع مختلف سبزیجات استفاده می شود.

فرآیند تولید ذرت خشک نیازمند خواباندن آن در محلول رقیقی از هیدروکسید سدیم خوراکی می باشد.

برای تهیه نودل های چینی از محلول رقیق هیدروکسید سدیم استفاده می گردد به همین خاطر رنگ زرد این نودل ها ناشی از این محلول می باشد.

استفاده از محلول هیدروکسید سدیم خوراکی در چوب شور باعث افزایش تردی آن می شود.

از این محلول به مقدار زیادی در تولید نوشابه های گازدار و انواع محصولات لبنی استفاده می شود.

مرکز فروش هیدروکسید سدیم خوراکی در کشور

مرکز فروش هیدروکسید سدیم خوراکی در کشور

چنانچه در زمینه فروش انواع محلول های شوینده و ضدعفونی کننده دارای فروشگاه می باشید و یا توزیع کننده این گونه محصولات در بین خرده فروشی ها می باشید. همچنین اگر به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از هیدروکسید سدیم خوراکی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

برای خرید این محصول می توانيد با مرکز فروش هیدروکسید سدیم خوراکی در کشور ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت هیدروکسید سدیم، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.