مرجع خرید سود کاستیک پرک اصفهان

  اگر تا به نام سود کاستیک پرک را نشنیده اید پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید. نام دیگر این ماده یا هیدروکسید سدیم پرک است. این ماده ورقه های نازکی سفید رنگی هستند که جاذب رطوبت هستند.این ماده در صنایع شیمایی، پتروشیمی و حتی صنایع غذایی کاربرد دارد. سود پرک به راحتی می‌تواند رطوبت هوا را جذب کند به همین دلیل، باید در زمان حمل و نقل تحت پوشش‌های محفاظتی جا به جا شوند. سود پرک اصفهان مطابق فرمول های شیمایی با کیفیت بالا تولید می شود.

مرجع خرید سود کاستیک پرک اصفهان

مشخصات فنی و ظاهری سود پرک مرغوب

مشخصات فنی و ظاهری سود پرک مرغوب سود پرک مرغوب چه ظاهری دارد؟

•به صورت ورقه های نازک سفید رنگ تولید می شود.

•مطابق فرمول های شیمایی تهیه شده است.

کاربرد سود پرک ؛

۱- خنثی سازی اسید:یکی از کاربرد های سود پرک خنثی سازی اسید است.از این ماده برای خنثی کردن انواع اسید ها استفاده می شود.

۲- تولید صابون و مواد شوینده: صابون و مواد شوینده یکی از پر کاربرد ترین موادی است که توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد.با استفاده از سود پرک می‌توان مرغوب ترین صابون و مواد شوینده تولید کرد که کیفیتی بالا هم دارد.امروزه حتی بسیاری از قالی‌شویی ها از سود پرک به جای شامپو و پودر شوینده برای مصارف شستشو فرش و مبلمان خود استفاده می‌کنند.

۳- صنایع کاغذ و پالپ: کاغذ ها که از دوران مدرسه یار و یاور ما هستند از مواد های گوناگونی تهیه می شوند که شاید ما فقط چوب درخت را بشناسیم.از سود پرک در تهیه کاغذ برای شفافیت و سفیدی  آن استفاده می شود.

۴- صنایع نفت و گاز:در صنایع نفت و گاز نیز از سود پرک استفاده می شود.

۵-صنایع دارویی:در تولید دارو ها از مواد های طبیعی و شیمایی زیادی استفاده می‌شود که سود پرک یکی از این هزاران مواد است.

۶-فرآوری آلومینیوم:از ورق های آلومینیوم برای تولید خودرو ، هواپیما و..استفاده می‌شود.اما شاید جالب باشد که بدانید برای فراوری کردن این ماده از سود پرک استفاده می شود.

۷-صنایع خوراکی:صنایع خوراکی یکی دیگر از کاربرد های این ماده است.در فرایند تولید نوشابه یا برخی از مواد لبی از سود پرک استفاده می شود.

 یک نکته در مورد سود پرک وجود دارد و آن این است کا این ماده در کنار کاربرد های فراوانی که دارد  در تماس با پوست، دارای اثر خورندگی است بدین ترتیب  برای جلوگیری از اثرات سوزانندگی آن، هنگام باید محافظت های لازم را انجام داد.

بازار بزرگ سود پرک اصفهان با بهترین قیمت

بازار بزرگ سود پرک اصفهان با بهترین قیمت این ماده پر کاربرد که با کمک و تخصص افراد این مجموعه تهیه می شود،از کیفیت بالایی برخوردار است.با توجه به اینکه وزن و میزان ماده در قیمت سود پرک تاثیر دارد،اما کیفیت همیشه در سکو های نخست خواهد بود.