مرجع صادرات سود پرک به افغانستان

صادرات سود پرک به افغانستان، با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب طبق استانداردهای بین المللی توسط مرجع و مرکز فروش عمده و مستقیم محصول در کشور انجام می گیرد که این محصول عمده صنعتی دارای مشخصات فنی، ظاهری و شفافیت و خالص بودن است که با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد توجه کشورهای خارجی از جمله افغانستان را به خود جلب نموده است.

مرجع صادرات سود پرک به افغانستان

بررسی کاربرد های مختلف سود پرک

بررسی کاربرد های مختلف سود پرک

سود پرک نوعی ورقه نازک سفید رنگ است که در صنایع مختلفی مانند: صنعت نفت، داروسازی، پتروشیمی، کاغذ و پارچه، آرایشی و بهداشتی، و غیره از کاربردهای زیادی برخوردار بوده که نحوه استفاده از آن ها در صنایع مختلف نیز متفاوت است.

در واقع سود پرک به دو صورت مایع و جامد در کشور با کیفیت مرغوب تولید و با قیمت مناسب روانه بازارهای هدف می گردد که در بررسی کاربردهای مختلف سود پرک به این نتیجه می رسیم که هر دو سود دارای مشخصات فنی، درجه بندی های خالص، شکل ظاهری متفاوت و از لحاظ درصد خلوص با یکدیگر فرق دارند.

سود مایع به عنوان یک چربی گیری قوی در صنایع مختلف از کاربرد گسترده ای برخوردار است در صورتی که سود پرک جامد طی فرایندهای مختلف با کیفیت عالی توسط شرکت های تولیدی در برندهای متفاوت تولید و در کیسه های کاغذی از جنس پروپیلن لمینت دار بسته بندی می شود که مزایای خاص خود را دارا می باشد و مشتریان بیشتر از این نوع سود استفاده می کنند چرا که به راحتی می توانند از آن برای مدت طولانی استفاده کنند.

شایان ذکر است سود پرک جامد و مایع دارای ویژگی های خاص خود می باشند بدین صورت که سود پرک جامد حمل و نقل آن نسبت به سود مایع آسانتر است، هزینه حمل و نقل نسبت به مایع کمتر است، دارای خلوص بیشتر نسبت به مایع است، انبارش و نگهداری سود پرک آسان تر است در صورتی که سود پرک مایع این مزیت ها را ندارد.

بهترین مراکز صادرات سود پرک

بهترین مراکز صادرات سود پرک

همواره بهترین مراکز صادرات سود پرک نمایندگی ها و مراکز عمده فروش در سراسر کشور می باشند که فروش سود پرک به روش مستقیم و بدون واسطه راه را برای صادرات این محصول به کشورهای خارجی مانند: افغانستان هموار ساخته و سبب شده هر ساله در تعداد تناژ بالا جهت نیاز و تأمین بازارهای این کشور از تولیدت گسترده ای برخوردار باشد.

معمولا سود پرک بسته بندی در ایران مناسب برای صادارت، به سه صورت انجام می گیرد که بسته بندی در کیسه هایی از جنس لمینت دار با وزن های مختلف 25 کیلویی، بسته بندی با پالت های یک تنی و بسته بندی در کیسه های یکتنی جمبوبگ می باشد که با نخ های پلیمری بسته بندی و برای صادرات آماده می شوند.