مرجع فروش سود کاستیک پرک آرمان

سود کاستیک یک ماده شیمیایی بدون بو و سفید رنگ می باشد و همین طور می شود گفت در آب قلیایی است و به شدت خورنده بوده . سود پرک آرمان یکی دیگر از سود پرک های اقتصادی کشورمان محسوب خواهد شد و همین طور با کیفیت های موجود در بازار ارایه می شود . 

مرجع فروش سود کاستیک پرک آرمان

بارزترین مشخصات سود پرک استاندارد

بارزترین مشخصات سود پرک استاندارد سود پرک یا سود کاستیک پرک همان هیدروکسید سدیم پرک است و ورقه های نازکی به صورت جامد و شبیه و شکل کریستال می باشد که معمولا شفاف و سفید رنگ هستند و بوی خاصی را شامل نمی شوند و قادر به این نیست که رطوبت هوا را به خود جذب نماید . سود پرک با فرمول شیمیایی NaOH شناخته می شود این محصول بسیار قلیایی نیز می باشد . بارز ترین مشخصات سود پرک استاندارد حل کنندگی چربی است و گاهی پیش آمده است که به عنوان یک چربی بر یا پاک کننده چربی ها استفاده می شود . 

نقطه ذوب سود پرک استاندارد 321 درجه سانتی گراد است و نقطه جوش این ماده 385 درجه سانتی گراد می باشد . توجه داشته باسید در صورت تماس با پوست دارای اثر خورندگی می باشد . این ماده به صورت استاندارد در آب بسیار محلول شده است و در اثر حل شدن آن در آب گرمای زیادی ایجاد می کند . این محصول اگر استاندارد باشد دارای یک شناسنامه ای می باشد که در برچسبی که به محصول زده می شود تمامی خواص و مزایای آن را نسبت به مصرف گفته است و نام هر برندی را که تولید کرده است را گفته است . این محصول به دلیل شیمیایی بودن سخت قابل تشخیص نیست و به دلیل مصرف خود بسیار عالی استاندارد است . 

عرضه کلی سود پرک آرمان به سراسر کشور

عرضه کلی سود پرک آرمان به سراسر کشور فروش سود پرک آرمان به صورت بسته بندی های خرده فروشی و عمده فروشی به سراسر کشور عرضه و پخش می شود . در حال حاضر در بسته بندی های کیسه ی بیست و پنج کیلویی و پالت های یک تنی و بیگ بگ یک تنی موجود می باشد . 

سود کاستیک پرک در مرجعیت های فروش ، به فروش می رسد و قابل توجه است که قیمت ثابت و تضمینی ندارد و بر اساس تعداد سفارش و ترکیبات آن و همین طور به علت صادرات و واردات فراوان آن بر اثر قیمت دلار و واحد های خارجی دارای نوساناتی است و بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سود پرک استاندارد و مورد نیاز خود به نمایندگی ها و یا دفاتر فروش آن مراحعه کنید .