مرجع فروش سود کاستیک پرک اصفهان

سود کاستیک یک ماده شیمیایی است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارد،  کاربرد بسیار این محصول به دلیل خاصیت قلیایی و حل کنندگی چربی که دارا می باشد است، این ماده در تولیدات نقش بسیار مهمی دارد.

حال می‌خواهیم در رابطه با ویژگی های سود پرک اصفهان  و کاربرد های آن در صنایع مختلف اطلاعاتی کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

مرجع فروش سود کاستیک پرک اصفهان

استاندارد های لازم جهت تولید سود پرک

استاندارد های لازم جهت تولید سود پرک سود کاستیک پرک یک ماده بدون بو و سفید رنگ است که دارای استاندارد های بین المللی و کاربرد بسیار زیادی دارا می‌باشد،  سود پرک ویژگی بسیار زیادی دارد از جمله؛ چربی بر بسیار قوی است، محیط های اسیدی را خنثی می کند، ph مواد گوناگون را تنظیم می کند، این ماده در صنایع کاغذ سازی کاربرد بسیار زیادی دارد و باعث کاهش هزینه و تسریع در عمل کاغذ سازی می شود و باعث شفافیت و زیبایی کاغذ می شود، در حفر کردن چاه های نفت برای سولفور زدایی استفاده می شود.
 از سود پرک خوراکی،در تولید مواد غذایی مانند نوشابه ، لبنیات مختلف استفاده می شود و برای شست و شوی میوه و سبزیجات برای جلوگیری از بیماری ها بسیار موثر است، برای تصفیه بسیاری از مواد ها مانند آلمینیوم استفاده می شود، در بسیاری از کارخانجات قالی‌شویی در عوض مواد شوینده های گوناگون از سود پرک استفاده می شود، در تولیدات صابون از این ماده استفاده بسیاری می شود، در تولیدات سرامیک، الکل، داروسازی، لوله باز کن، مربا و صنایع بازیافت، چرم سازی و شست و شو انواع مخازن و ماشین آلات گوناگون از این ماده استفاده می شود.

این ماده قابلیت جذب هوا را دارد به همین دلیل می بایست بسته بندی بسیار محکم و استانداردی داشته باشد زیرا در صورت تماس با پوست باعث سوختن پوست و  خورده شدن پوست می شود و آسیبی جدی به آن وارد می کند.

مرکز خرید بهترین سود پرک اصفهان

مرکز خرید بهترین سود پرک اصفهان شرکت ما از برترین تولید کنندگان سود پرک اصفهان است، که با مواد اولیه بسیار مرغوب و رعایت تمام استاندارد های بین المللی، اقدام به تولید سود پرک پر کاربرد کرده است که در صنایع گوناگون و تولیدات انواع مواد، نقش به سزایی ایفا می کند.

شما مشتریان گرامی می توانید، برای دریافت اطلاع از نحوه تولید و خرید سود پرک، به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید، و در صورت تمایل به دفاتر فروش ما در سر تا سر کشور مراجعه کنید و محصولی با کیفیت و پر کاربرد را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و در صورت خرید کردن به صورت عمده و تیراژ بالا از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.