مرکز خرید سود پرک 99% گرانول

  • سود پرک گرانول ترکیب شیمیایی قوی و معروف سفید رنگی به نام سود سوزآور است که این روزها به دلیل ویژگی های خاص آن در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب قلیایی بیشتر در صنایع غذایی استفاده می شود. برای اطلاع از مراکز خرید سود پرک گرانول با خلوص ۹۹ درصد می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید.

مرکز خرید سود پرک 99% گرانول

طبقه بندی سود پرک بر اساس درجه خلوص

طبقه بندی سود پرک بر اساس درجه خلوص

اشکال سود پرک جامد را می توان سود گرانول، سود پرک پودری و سود پرک نام برد.

سود پرک گرانول شکل جامد و دانه دانه سود سوزآور یا کاستیک سودا است. این ماده از نظر خواص هیچ تفاوتی با سود پرک ندارد فقط خلوص آن تا ۹۹ درصد است. در این ترکیب درصد آب کم است و غلظت آن بالا است. شکل گرانول یا دانه دانه مورد استفاده بسیاری از صنایع قرار گرفته است چرا که حمل و نقل آن ساده تر و خلوص و غلظت آن بالاتر است.

اغلب استفاده از سود پرک گرانول 99% در صنایع غذایی است. وقتی سود گرانول به ماده غذایی افزوده می شود، اسیدهای آن خنثی می شوند.

از استفاده های سود پرک در صنایع غذایی می توان موارد زیر را نام برد:

۱. ترکیب سود پرک با زیتون، باعث نرمی دانه ها می شود. چرا که دانه زیتون پس از چیده شدن بسیار سفت است. این ماده تلخی دانه های زیتون را کم کرده و باعث شیرین شدن آن ها نیز می شود.

۲. در تولید نوعی چوب شور برای ایجاد تردی در آن از سود گرانول پرک استفاده می شود.

۳. در صنعت کنسرو سازی از این سود برای جدا کردن پوست میوه ها یا پوست سیب زمینی و گوجه فرنگی استفاده می شود.

۴. از سود پرک برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و از بین بردن باکتری و کپک استفاده می شکند.

۵. برای شست و شوی میوه ها و سبزی جات می توان از سود گرانول استفاده کرد.

۶. در فرایند شست و شو و ضد عفونی کردن دستگاه های صنایع غذایی، ماشین آلات، تجهیزات و ظروف، کاستیک سودا به کار برده می شود.

شرکت پخش سود پرک گرانول 99% در کشور

شرکت پخش سود پرک گرانول 99% در کشور

برای استعلام قیمت و شرایط خرید سود گرانول می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. با شرکت های پخش سود پرک گرانول ۹۹٪ در کشور و شیوه های بسته بندی و وزن های مختلف آن و درجه خلوص محصول آشنا شده و با کارشناسان و مسئولان فروش گفت و گو کنید. محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و با اطمینان از کیفیت و خلوص محصول درخواستی آن را درب منزل دریافت کنید.