مرکز خرید سود کاستیک پرک گوهر شیمی

 از این ماده برای شناسایی فلزات و تولید واکنش های شیمیایی و مشخص کردن تعداد کاتیون ها در ادارات استفاده می‌شود.در دمای اتاق استفاده می‌شود ‌و به صورت معمول سدیم هیدروکسید کریستالی سفید رنگ و بی بو و با خاصیت جذب کنندگی رطوبت هوا می‌باشد.

سود کاستی پرک گوهر یک محلول قلیایی قوی در هوا به وجود می‌آورند و آبپوشهای آن را می‌شناسند. سود پرک گوهر شیمی رطوبت هوا را به آسانی جذب می‌کند و به همین دلیل هنگام حمل و نقل باید پوشش های حفاظتی را برای آن برقرار کنند.

مرکز خرید سود کاستیک پرک گوهر شیمی

همه چیز درباره سود کاستیک پرک

همه چیز درباره سود کاستیک پرک سود کاستیک یک ماده شیمیایی بدون بو است و اگر با پوست تماس پیدا کند و به آن برخورد کند اثر خورندگی بسیار بالا دارد و برای جلوگیری از سوزش آن در استفاده باید تمام دقت خود را به کار برد.

رنگ آن سفید است و محلول آن در آب قلیایی خاصیت خورندگی شدیدی دارد و کاربرد های فراوان در صنایع مختلف دارد، در صنایع مختلفی مانند: فلزی و آلومینیوم و صنایع غذایی و… 

سود کاستیک پرک تولید شده با داشتن استاندارد ها ملی و بین المللی در شرکت پترو گوهر پارس، به دلیل بهره مندی از تکنولوژی بالا در تولید سود کاستیک پرک با کیفیت بالا عرضه می‌شود.

این محصول سود کاستیک یکی از پر مصرف ترین مواد شیمیایی در کشور و دنیا در کیسه هایی دو لایه و دو جداره از جنس پلی اتیلن و با وزن خالص بسته بندی می‌شوند. و در بسته‌های صادراتی توجه زیادی به نوع بسته و کیفیت می‌شود.

نمایندگی فروش سود پرک گوهر شیمی

نمایندگی فروش سود پرک گوهر شیمی باتوجه به اینکه فروش سود پرک، از جمله مواد شیمیایی است که امروزه کاربرد فراوان و گسترده ای در صنایع مختلف شیمیایی، تولیدی،غذایی و… دارد، میزان درخواست برای این محصول بسیار بالا می‌باشد. مانند سایر محصولات، قیمت سود پرک نیز بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین میگردد. قیمت سود پرک در آمریکا، اروپا، آسیا و آمریکای لاتین متفاوت است.
 با توجه به شرایط بازار قیمت آن در سطح بین الملل تغییر پیدا می‌کند. برای قیمت‌گذاری این ماده به نوسان قیمت آن در بازار در یک دوره زمانی خاص، معمولاً به صورت روزانه توجه می‌کنند و فاکتور خرید خود را بر آن اساس صادر می‌کنند. و در بسته های ۵۰۰ یا ۱۰۰۰گرمی وجود دارند.. با توجه به سفارش مشتریان و میزان مصرف این ماده، یک نوع بسته بندی دارای وزن بیشتر یا کمتر از این مقدار خواهد بود.
یکی از مهمترین فاکتورهایی که در قیمت سود پرک موثر است، درصد خلوص هیدروکسید سدیم می‌باشد.قیمت آن متغیر است و در نوسان است. و نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت