مرکز خرید و فروش سود پرک گرانول در ایران

در کشورمان ایران مرکز خرید و فروش برای خریداری و یا فرایند فروش سود پرک گرانول وجود دارد و این امکان برای همه فراهم شده است که رد خرید و فروش این ماده مشکل نداشته باشند.

تجارت سود پرک

تجارت سود پرک ها به این دلیل است که این مواد، مواد پایه ی تولیدی صنایع دیگر است.
سود پرک یک ماده ی سفید رنگ است که شباهت زیادی به پولک دارد.

سود پرک گرانول

تجارت سود پرک گرانول

هیدروکسید سدیم یا کاستیک سودا قبل از پخش و به فروش رسیدن در بازار باید فرایندی روی آن ها صورت گیرد که به قابلیت استفاده و خرید و فروش ر پیدا کنند و این فرایند ها، فرایند تبخیر است و این فرایند تبخیر به صورت چند مرحله ای صورت می گیرد، و پس از این تبخیر های چند مرحله ای هیدروکسید سدیم یا کاستیک سودا به حالت جامد تبدیل خواهد شد.
و این سود جامد شده به وسیله ی تبخیر به بازار به گرانول و یا سود پرک فرستاده شده و می توان به وسیله ی آن به تجارت و کسب و کار پرداخت.
در ایران امکان تولید سود پرک گرانول متاسفانه وجود ندارد و سود پرک گرانول از کشور های

  • روسیه
  • چین
  • عربستان

به ایران وارد می شود.
سود پرک های وارد شده از هر کشوری به ایران خصوصیات خاص خود را دارد. سود پرک هایی که از روسیه و چین وارد ایران می شود در اندازه های مش به شکل 3 تا 5 است، ولی سود پرک های صادره از کشور عربستان به شکل بسیار ریز است به شکل شکری.
سود گرانول ها به شکل های بو دار و بی بو هستند که نوع بی بو آن بهتر است چون غیر قابل اشتعال است و باعث آتش سوزی نمی شود و حالت انفجاری هم ندارد.
کاستیک سودا با مواد دیگر ترکیب داده می شود و از آن ترکیبات دیگری تولید می شود.
برای مثال کاستیک سودا باهیدروکلریک اسید واکنش داده شده و ترکیب می شود تا سدیم کلرید به دست آید. و یا کاستیک سودا با اتانول واکنش داده می شود تا متاکسید اسید شود.

سود پرک گرانول

مزایای سود پرک گرانول نسبت به سود پرک در خرید و فروش

  • سود گرانول سختی بیش تری را نسبت به سود پرک دارا است و این سختی باعث می شود که شکنندگی کم تر نسبت به سود پرک داشته باشد.
  • محلول هایی که با سود گرانول ساخته می شوند مدت زمان کم تری را مصرف می کنند.
  • سود گرانول به دلیل سبکی بیشتر نسبت به سود پرک هزینه ی کم تری رانسبت به حمل و نقل و نگه داری متوجه خود می کند.

سود پرک گرانول

مراکز خرید و فروش سود پرک گرانول

نیاز نیست که نگران چگونگی تهیه ی سود گرانول و یا ترکیبات تهیه شده توسط آن باشد چون در ایران مراکز خرید و فروش معتبری برای تجارت این محصول مهم وجود دارد.