مرکز فروش سود مایع بندر امام

مرکز فروش سود مایع بندر امام به صورت اینترنتی توسط این سایت عرضه می شود.

نام دیگر این ماده، سود سوزآور و هیدروکسید سدیم نام دارد که هم به صورت جامد و هم به صورت مایع با درجه خلوص متفاوت و بر اساس نظر مشتری عرضه می گردد.

این مایع بو و رنگ ندارد و چگالی اش هم نسبت به آب بیشتر است و به قدری میزان خورندگی بالایی دارد که فلزاتی مثل آلومینیوم، قلع و مس را دچار خوردگی می کند.

این ماده قلیایی نباید کنار اسیدهایی مثل هیدروکلریک نگهداری شود چون با هم واکنش گرمازای شدیدی ایجاد می کنند که ممکن است باعث انغجار شود ولی به تنهایی خاصیت انفجار ندارد.

مرکز فروش سود مایع بندر امام

باکیفیت ترین سود مایع چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین سود مایع چگونه تولید می شود؟

باکیفیت بودن سود مایع به میزان درجه خلوص آن و میزان مواد زاید در آن بستگی دارد. اگر ناخالصی در این ماده زیاد باشد کیفیتش پایین می آید و کارایی اصلی خودش را نخواهد داشت و اگر خلوص و غلظت آن کم باشد در اصل دو ماده اصلی موجود در سود که خاصیت آنرا تشکیل می دهند کم هستند و میزان آب ترکیب شده بیشتر است پس کارایی اش هم کمتر می شود.

نسبت سود به آب در هر کاری باید مقدار مشخصی باشد تا نتیجه کار مطلوب از آب دربیایید مثلا نمی توان در تهیه مواد خوراکی از درصد بالای آن استفاده کرد چون این ماده خطرناک است و احتمال مسمومیت وجود دارد.

سود مایع تحت تاثیر واکنش های شیمیایی خاصی که همراه با کاتالیزور است تهیه می شود و برای تنظیم  ph آب به کار برده میشود و همینطور در حل کردن سنگ های معدنی مانند بوکسیت و تبدیل به آلومینیوم کاربرد دارد.

نمایندگی فروش سود مایع بندر امام

نمایندگی فروش سود مایع بندر امام

نمایندگان فروش سود مایع این ماده را به صورت تانکری و در ابعاد مختلف عرضه می کنند. قیمت سود مایع توسط کارشناسان سایت به صورت منصفانه خواهد بود. 

بیشتر مردم به خطرناک بودن این ماده آگاهی دارند و می دانند که برای پوست و چشم مضر است و حتی تنفس گاز آن خطرناک است به همین دلیل روی تانکرها و بشکه ها نام این ماده شیمیایی ذکر شده است تا مردم مواظب باشند. البته موازین ایمنی در حمل و نقل این ماده به خوبی به کار گرفته شده است.

کارخانجات از این ماده قلیایی به وفور استفاده می کنند و در تولیدات خود از وجود این ماده مهم و کمک کننده بهره می برند.

چون سود مایع حالت خورنده دارد و چربی ها و جرم ها را در ابعاد بالا می زداید بسیاری از شرکت ها که مواد نظافت کننده تولید می کنند از این ماده که حالت صابونی دارد استفاده می کنند مثلا به عنوان جرم گیر فاضلاب و لوله بازکن.