مرکز فروش سود پرک بندر امام خمینی

مواد شیمیایی امروزه در بسیاری از کالا ها استفاده می شوند. کمتر وسیله ای یافت می شود که از این مواد در تولید آن استفاده نشده باشد. حتی برخی مواد خوراکی نیز با استفاده از این مواد تولید می کنند. یکی از محصولات پر کاربرد صنعت شیمی، سود پرک می باشد. این محصول را تحت عنوان های متفاوتی می شناسیم. یکی از این عنوان ها هیدروکسید سدیم پرک می باشد. این مواد به شکل قابل توجهی جذب کننده رطوبت بوده و قابلیت انحلال بسیار بالایی در حلال های مختلف مانند آب دارند. فورمول شیمیایی این محصول NAOH بوده که در نتیجه آن محصولی جامد با نقطه ذوب حدود 1400 درجه سانتی گراد و وزن مخصوص 2.13 کیلوگرم بر متر مربع است. همانطور که گفته شد این محصول به شدت جاذب رطوبت می باشد، به گونه ای که حتی رطوبت هوا را نیز به خود جذب می کند! رطوبت جذب شده در این محصول، خاصیت اصلی آن را از بین می برد. پس در بسته بندی و حمل این محصولات باید توجه بسیار نمود. سود پرک بندر امام خمینی بهترین و باکیفیت ترین سود پرک بازار می باشد.

مرکز فروش سود پرک بندر امام خمینی

آشنایی با مهمترین خواص سود پرک

آشنایی با مهمترین خواص سود پرک این ماده ارزشمند دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی می باشد که به اختصار برای شما بیان خواهیم کرد. از خواص فیزیکی این ماده  می توان به رنگ آبی آن اشاره نمود. این ماده حالتی کاملا جامد دارد که همان گونه که گفته شد، در دمای حدود 1400 درجه سانتی گراد یا به طور دقیق 1390 درجه سانتی گراد ذوب خواهد شد. البته این عدد بسته به مواد و عناصری که در تولید آن به کار می برند قابل تغییر خواهد بود. ویژگی های شیمیایی این محصول نیز قابل توجه هستند. برخی از این ویژگی ها را برای شما شرح می دهیم. این ماده تحت واکنش با هر ماده اسیدی دیگری قرار گیرد، مقدار قابل توجهی آب و نمک تولید می نماید. نتیجه این واکنش ها به غیر از آب و نمک گرما نیز می باشد. این محصول ویژگی خورندگی نسبت به پوست انسان دارد پس با تجهیزات مخصوص آن را لمس کنید. یکی دیگر از خواص سود پرک از بین بردن گاز های ناشی از یک سری واکنش های شیمیایی است.

این ماده خواص بسیاری دارد که اشاره کامل به آنها نیاز مند زمان بسیار طولانی می باشد.

عرضه سود پرک بندر امام خمینی بصورت عمده

عرضه سود پرک بندر امام خمینی بصورت عمده مجموعه ما یکی از عرضه کننده های سود پرک بندر امام خمینی به صورت عمده و یا تکی می باشد. ما این محصولات را به بهترین قیمت در بازار عرضه نموده که هم از تولید کننده آن حمایت کرده و هم از مصرف کننده نیز حمایت های لازم را کرده باشیم. جهت دریافت مشاوره پیرامون سود پرک و یا قیمت سود پرک با کارشناسان ما تماس بگیرید. می توانید این محصول را نیز توسط همین افراد ثبت سفارش نمایید.