مرکز فروش سود پرک به صورت عمده

سود پرک با توجه به خواص شیمیایی و قیمت مناسب تولید و عرضه آن، از مواد صنعتی پرکاربرد است.

روش های متعددی برای تولید سود پرک وجود دارد که با توجه به روش و تجهیزات مورد استفاده، کیفیت محصول نهایی متفاوت است. این محصول به صورت عمده و در حجم تناژ خرید و فروش می شود.

این فروشگاه اینترنتی نیز مرکز فروش سود پرک عمده است که انواع سود پرک با خلوص متفاوت را برای کاربردهای گوناگون به مشتریان عرضه می کند.

مرکز فروش سود پرک به صورت عمده

بررسی کاربردهای سود پرک

بررسی کاربردهای سود پرک

سود پرک، ماده ای قلیایی است که در دمای معمول محیط به صورت کریستال های سفید رنگ و پرک شکل است. این ماده بسیار خورنده است که حلال در آب بوده و به هوا و فلزات بسیار سریع واکنش می دهد. در حالت کلی می توان گفت، واکنش پذیری سود پرک بسیار بالاست و با داشتن PH بیشتر از ۱۳، نقطه مقابل اسید سولفوریک محسوب می شود‌. کاستیک سودا، هیدروکسید سدیم و سود سوز آور از جمله نام های دیگر سود پرک است.

هیدروکسید سدیم در ابتدا از الکترولیز کلرید سدیم به وجود آمده و به صورت مایع است.

سود سوزآور به صورت مایع در صنایع استفاده می شود، اما از آنجا که نقل و انتقال و انبارداری سدیم هیدروکسید مایع مشکل بوده و هزینه های بیشتری در پی دارد، به صورت غلیظ شده و جامد بسته بندی و عرضه می شود.

سود پرک، گرانول و پودر هیدروکسید سدیم سه شکل جامد این ماده هستند که در کیسه های دوجداره پلی اتیلنی در بازار وجود دارند‌. از جمله ویژگی های سود پرک PH بالا، واکنش پذیری بالا، حلالیت در آب و ضدعفونی کنندگی است. در اینجا کاربرد های سود پرک به طور خلاصه بررسی می شود.

از سود پرک با اندازه معین در تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود، ph سود پرک باعث تنظیم ph آب شده و همچنین مانع حلالیت فلزات سنگین و سمی در آب و خوردگی لوله ها می شود.

در تولید کاغذ، شیشه، پارچه، چرم، کاشی و سرامیک و … از خاصیت سفید کنندگی و شفاف کنندگی سود پرک بهره می‌گیرند.

در تولید داروهای مختلف و تجهیزات پزشکی چون لنز و عینک نیز سود پرک استفاده می‌کنند.

در استخراج آلومینا از معادن آلومینیوم و فرآوری این ماده سود پرک‌نقشی اساسی دارد. در حفظ محیط زیست نیز از خاصیت ضدعفونی و قلیایی این ماده استفاده می شود. و …

عرضه کنندگان سود پرک عمده

عرضه کنندگان سود پرک عمده

سود پرک ایرانی که محصول صنایع پتروشیمی و کارخانه های مواد شیمیایی است دارای بالاترین استاندارد های جهانی بوده و در بازارهای جهانی عرضه می شود‌. این محصول پس از تولید و بسته بندی باکیفیت و حرفه ای، در نمایندگی ها و فروشگاه های سود پرک‌ به صورت عمده و تناژ به خریداران عرضه می شود.

عرضه کنندگان سود پرک عمده محصولات تولید کنندگان مختلف داخلی و خارجی را با توجه به مشخصات محصول که در برگه آنالیز شیمیایی درج شده است، به فروش می رسانند.