مرکز فروش سود کاستیک سودا 98%

 سدیم هیدروکسید با نام های تجاری، سود کاستیک سودا، سود پرک و یا سود سوز آور شناخته می شود، که دارای فرمول شیمیایی به نام NaOH می باشد و ماده جامد و سفید رنگ به شکل پولک یا پرک های سفید رنگ است. امروز کاستیک سودا با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، توانسته به عنوان ماده ای شیمیایی و کاربردی در بسیاری از صنایع مورد بهره گیری قرار بگیرد.

مرکز فروش سود کاستیک سودا 98%

آشنایی با مهمترین قابلیت های سود کاستیک سودا

آشنایی با مهمترین قابلیت های سود کاستیک سودا  همان طور که در عنوان گفته شده سود کاستیک سودا در بسیاری از صنایع پرکاربرد است، این ماده شیمیایی بی بو، بدون رنگ و به صورت ماده ای  سفید رنگ است. یکی از مهمترین قابلیت های سود کاستیک سودا می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از:

  • تنظیم کننده PH و سنتز مواد عالی
  • پر کاربرد در نمک های سدیمی و مواد شوینده ها
  • خنثی کننده محیط های اسیدی همچون، سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن

سود کاستیک 98% با استاندارد های جهانی مطابقت دارد و با وجود ویژگی های بسیاری که دارد، 56 درصد آن در صنایع شیمیایی، 25 درصد آن در صنایع غذایی و 19 درصد از آن در صنایع دیگر کاربرد دارد. از جمله مصارفی که می توان از سود کاستیک سودا به آن اشاره کرد عبارتند از:

  • صنایع غذایی: برای تولید شکلات و کاکائو، نوشیدنی ها، لبنیات، تولید کارامل، شیرین کردن زیتون و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صنایع صابون و شوینده ها:پاک کننده تجهیزات، مخازن و به عنوان بار کننده و تخلیه کننده چاه مورد کاربرد قرار می گیرد.
  • صنایع نساجی و چرم: سود کاستیک سودا، به منظور فرآوری کتان و همچنین رنگ رزی الیاف کاربرد دارد.
  • صنایع فلزات: در آلومینیوم سازی برای حل کردن سنگ معدن بوکسیت و همچنین شیشه، گالوانیزه، روی استفاده می شود.
  • صنایع کاغذ سازی: در فرایند های خمیرسازی، سفید کردن و جوهر بری کاغذ استفاده می شود و یکی از پرکاربرد ترین مواد در تولید کاغذ است.

خرید مستقیم سود کاستیک سودا 98% از کارخانه

خرید مستقیم سود کاستیک سودا 98% از کارخانه سود کاستیک در طی چند سال گذشته توانسته مورد استقبال بسیاری از بازرگانان قرار بگیرد. این سود در در کارخانه ها به سه روش که عبارتند از، روش غشایی، روش دیافراگم و روش جیوه ای تولید می شود. روش غشایی به عنوان یکی از جدیدترین روش های تولید، مطابق با تکنولوژی های روزش دنیا تولید می شود.

جهت خرید سود کاستیک سودا 98% می توان با مراجعه به کارخانه های تولیدی و پس از اطمینان از کیفیت محصول نسبت به خرید سود کاستیک اقدام کرده و محصول را به صورت مستقیم خریداری کرد.