مرکز فروش عمده سود جامد

سود جامد چیست؟ آیا می دانید از سود جامد در چه صنایعی استفاده می شود؟ به نظر شما، معتبرترین مرکز فروش عمده سود جامد در بازار مجازی، کدامیک از سایت های فروشنده ای است که شما با آن آشنایی دارید؟

سود جامد که در بازار با نام های مختلف دیگری اعم از سود پرک شناخته می شود، یک ماده صنعتی با خاصیت خورندگی بالاست. این سود در صنایع گوناگونی کاربرد دارد که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت.
در بازار مجازی، سایت هایی تاسیس شده اند که خرید آسان و کم هزینه اینترنتی سود پرک یا جامد را برای مشتریان ممکن ساخته اند. بهترین این سایت ها که طی سایت های کاری موفق به اخذ موفقیت هایی شده است، سایت بازار سود ایران است.

سود جامد

معرفی اجمالی سود جامد

سود جامد که نام علمی آن سدیم هیدروکسید است، یک ماده ای سفید رنگ و شفاف است که به صورت پرک یا پولک در بازار عرضه می شود.

در خصوص خصوصیات و ویژگی های سود جامد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چربی بر بسیار قوی است.
  • ph محیط را به بهترین شکل تنظیم می کند.
  • خنثی کننده محیط های اسیدی است.
  • خورنده بسیار قوی می باشد.
  • رطوبت محیط را سریعاً جذب می کند.

و … .

سود جامد

استفاده از سود جامد در صنایع گوناگون

حال که از خصوصیات و ویژگی های سود های جامد مطلع شده اید، لازم است درباره موارد مصرف و استفاده از آن در صنایع گوناگون مطلع گردید. برخی از صنایعی که در خط تولید شان نیاز به سود پرک غیر قابل چشم پوشی است، عبارتند از:

  1. صنایع غذایی
  2. صنایع داروسازی
  3. صنایع آرایشی و بهداشتی
  4. صنایع الکل سازی
  5.  صنایع فلز و آبکاری
  6. صنایع کاشی و سرامیک
  7. صنایع صابون سازی و مواد شوینده

و موارد بسیاری از این دست.

سود جامد

خرید فروش عمده سود جامد

کارخانه هایی که در صنایع مذکور فعالیت دارند، به دنبال خرید سود های جامد به منظور استفاده در خط تولید شان هستند. مرکز فروش زیادی در سطح کشور به فروش عمده سود مشغول است و این سبب شده تا خرید برای خریداران به آسان ترین شکل، ممکن شود.
در سایت خرید فروش سود های جامد به صورت عمده و خرد، سود ها در بسته بندی های لمینت دار و در وزن 25 کیلوگرم، قابل خریداری هستند.عمده خریداران می توانند سود جامد را در بسته بندی های 1 تنی که شامل 4 بسته 25 کیلویی آن است، به صورت پالت تهیه نمایند. قیمت مناسب، تضمین کیفیت محصول و …، از مزیت های خرید از سایت بازار سود ایران است.