مرکز فروش عمده سود مایع

آیا با مرکز فروش عمده سود مایع ارزان در کشور آشنا هستید؟ آیا می دانید خریداران عمده این محصول چه صنایع و چه مراکزی می باشند؟

فروش عمده سود مایع

سود مایع

کاستیک سود یا سود پرک نوعی نمک قلیایی می باشد. که به دو صورت مایع و جامد مورد استفاده قرار می گیرد.
از بزرگترین تولید کنندگان عمده سود پرک می توان شهر مشهد را نام برد. تولید عمده سود پرک در مشهد، توانسته است نقش زیادی را در بازار این محصول ایفا کند.
همچنین سود پرک به عنوان یک ماده شیمیایی که زمینه مصرفی بالایی دارد، در بورس هم مورد توجه است. می توانید در خصوص قیمت سود پرک در بورس و قیمت سود مایع در بورس هم در این وب سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فروش سود مایع 50 درصد دارای کاربرد ها و مصارف فراوان در بخش های مختلف صنعتی و غیر صنعتی است. این ماده در کنار برخی اسید ها دارای بیشترین مصرف می باشد. سالانه درحدود 60 میلیون تن هیدروکسید سدیم یا همان سود پرک در جهان تولید می گردد.
خاصیت آتش زا بودن برای محصول سود پرک نامفهوم می باشد. اما اگر چه این محصول آتش زا نیست ولی در صورت تماس با مواد قابل احتراق آتش می گیرد و در صورت منفجرشدن می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد. ازاین رو معمولا این مواد را به صورت جامد در کیسه هایی ازجنس پلی اتیلن نگه داری می کنند، و در صورت مایع بودن نیز از ظروف پلی اتیلنی استفاده می شود.
ازجمله مصارف مصرفی این ماده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از آن در نوشابه سازی
  • استفاده از آن در کارخانه قند و شکر
  • استفاده از آن در کارخانه روغن
  • استفاده از آن در صنایع شیر
  • استفاده از آن در صنعت کنسرو سازی
  • استفاده از آن در تولید کارتن و کاغذ
  • استفاده از آن در صنایع رنگرزی
  • استفاده از آن در صنایع چرم نساجی

برای تهیه صابون های جامد نیز از سود پرک استفاده می گردد. با وجود این کاربرد سود پرک در حالت خالص به شدت سوزآور می باشد و اگر با چشم تماس پیدا کند به قرینه ی چشم آسیب جدی وارد می نماید و در برخی موارد به صورت مادام العمر و کور شدن می باشد. این محصول اگر با اتانول مخلوط شود، خطرناک است.

فروش عمده سود مایع

فروش عمده سود مایع

فروش مستقیم و بدون واسطه انواع محصولات شیمیایی اعم از سود پرک در این مرکز با نازلترین قیمت و نرخ مقرون به صرفه سود مایع در بازار آغاز شده است. تولید محصولات شیمیایی با برندهای متفاوت در ایران رواج دارد. برای خرید و سفارش هر یک از برندهای معتبر می توانید با آسان ترین روش خرید، که خرید اینترنتی است با خرید آنلاین سود پرک 98 درصد اقدام نموده و محصول سفارشی خود را با ارزان ترین هزینه حمل و نقل در هر جایی از ایران دریافت نموده و از کیفیت محصول نیز اطمینان داشته باشید.
ما در این مرکز این اطمینان را به شما مشتریان گرامی خواهیم داد که با یک بار خرید کردن مشتری همیشگی خواهید شد و از کیفیت محصولات ما نهایت رضایت را داشته باشید.