مرکز واردات سود پرک درجه یک

سود پرک درجه یک دارای بالاترین میزان خلوص است. درصد خلوص سود پرک به سود مایع اولیه و روش تولید سود پرک بستگی دارد. بالاترین درصد خلوص کاستیک سودا، 99/9 درصد است. 0/1 درصد دیگر، ناخالصی های دیگری مانند کربنات سدیم، جیوه ، آهن و … هستند. تمامی این موارد در برگه آنالیز محصول مشخص می شود.

با اینکه ایران خود تولید کننده و صادر کننده این محصول است، همچنان، سود پرک درجه یک و گلیسیرین صنعتی به صورت تناژ و در حجم بالا از بنادر جنوبی وارد کشور می شوند.

مرکز واردات سود پرک درجه یک

آنچه که باید درباره سود پرک بدانیم

آنچه که باید درباره سود پرک بدانیم سود پرک یا کاستیک سودا در گذشته برای تولید مواد شوینده و صابون استفاده می شد، اما امروزه در بسیاری از صنایع تولیدی به کار می رود . این ماده قلیایی، سفید رنگ، بویی ندارد و در دمای محیط به صورت جامد است. در دمای 318 درجه سانتی گراد، تغییر شکل داده و ذوب می شود. سود پرک از سود مایع به دست می‌آید.
سود مایع در اثر حرارت، تبخیر شده و به سود پرک و یا گرانول تبدیل می شود. هر کدام از این فراورده ها در صنایع مختلف به کار می‌روند.
سود پرک خاصیت خورندگی بالایی دارد و در تماس با پوست بدون محافظ، چربی آن را حل کرده و باعث قرمزی و تاول در پوست می شود. همچنین این ماده در تماس با آب، انرژی زیادی آزاد کرده و باعث می شود آب با فشار زیاد در هوا پخش شود.
آن چه که در کیفیت این ماده شیمیایی موثر است، نوع سود اولیه و روش فراوری آن است. سود مایع عموما با خلوص 48 تا 50 درصد بهترین نوع برای تولید سود پرک مرغوب است.
روش های مختلفی برای تبدیل سود مایع به پرک وجود دارد. هر کدام از این روش ها خود دارای مزایا و یا معایبی هستند. روش دیافراگم و الکترولیز برای تولید سود پرک استفاده می شوند.
سود پرک در حجم بالا و به صورت بسته بندی های چند لایه داد و ستد می شود؛ بسته بندی باید به گونه ای باشد تا آب و هوا به هیچ وجه داخل کیسه ها نفوذ نکنند.

عرضه انواع سود پرک درجه یک

عرضه انواع سود پرک درجه یک کاربرد سود پرک در صنایع مختلف آن را به ماده ای با ارزش تبدیل کرده است، که قیمت آن در بازار های جهانی تعیین می شود. تولید کننده های ایرانی نیز انواع کربنات سدیم صنعتی درجه یک را متناسب با درخواست مصرف کنندگان تولید می کنند. این تولید کنندگان دارای نمایندگی هایی هستند که مشتریان این محصول می توانند با مراجعه به آن، سفارش خود را ثبت کنند.