نرخ سود پرک ایران در بازار امروز

سود پرک که به صورت پولکی است ماده اولیه ساخت در داخل و خارج کشور است اگر بخواهیم به صورت خلاصه به آنالیز سود پرک بپردازیم باید اشاره کنیم که تقریبا در سراسر استان های کشور کارخانه ساخت  سود پرک وجود دارد نرخ سود پرک ایران در بازار امروز نرخ نسبتا مناسبی است قیمت سود پرک در بازار و همینطور قیمت سود سوزآور در بورس کشور و قیمت سود پرک در بورس جهانی   هر یک کیلو چیزی حدودا بین ۳۰ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان بفروش میرسد که البته برای شرکت ها وصنایع بزرگ و خرید و فروش به صورت عمده  هر یک تن چیزی بین ۳۰ میلیون تومان  تا ۴۰ میلیون تومان میباشد.نرخ سود پرک ایران در بازار امروز

نرخ سود پرک صادراتی در بازار

نرخ سود پرک صادراتی در بازار  نرخ سود پرک صادراتی بر اساس نرخ سود پرک ایران در بازار امروز بررسی میشود قیمت سود پرک صادراتی چیزی حدودا بین ۲ دلار و ۵۰ سنت الی ۵ دلار است این سود پرک صادراتی به کشوار های همسایه ارسال میگردد با بهترین کیفیت که این کیفیت را از روی درصد خلوص سود پرک تشخیص میدهند که درصد خلوص سود پرک صادراتی چیزی حدودا بین ۹۸ درصد الی ۹۹ درصد گزارش شده است . این سود پرک صادراتی به شکلی است که که شرکت های سفارش دهنده پس از یکبار سفارش دوباره و همینطور بارها و بارها درخواست سفارش همان سود پرک ایرانی را انجام میدهند . این سود پرک ها به صورت کاملا قانونی سفارش میشوند و همینطور انجام سفارشات هم به صورت کاملا قانونی است .

تولید کننده سود پرک

تولید کننده سود پرک تولید کنندگان بسیار بزرگی در تمام کشور ما وجود دارد تولید کننده سود پرک همیشه سود خوبی از معاملات داخلی و خارجی میبرد .

تولید کنندگان داخلی سود پرک 

  • آراکس شیمی : با بیش از ۱۰ سال تجربه در کار تولید سود پرک با خلوص ۹۸ درصد و صادرات ان به کشور های دیگر به موفقیت رسیده 
  • سود پرک بندر امام : بیش از ۱۸ سال سابقه تولید سود پرک و تولید سالانه ۹۶۰۰ تن سود پرک و پخش در کشور برای ساخت روغن نباتی ، کاغذ و… و صادرات ان به دیگر کشور ها
  • سود پرک گوهر : سود پرک گوهر با بیش از ۲۱ سال تجربه در ساخت سود پرک بزرگترین شرکت توزیع کننده سود پرک در ایران میباشد در سال ۲۰۰۸ استاندارد ISO 9001 را کسب کرد و دارای دستگاه های مجهز به کنترل کیفیت حرفه ای میباشد.
  • شرکت سود پرک کلران : سال ۶۲ این شرکت شیمایی شروع به کار کرد فروش سود پرک کلران در ایران و خارج از ایران همه روزه در حال انجام است با روزانه حدود ۲۰۰ تن گاز کلر ! 
  • شرکت نیرو کلر : با ۲۰ سال تجربه در مورد ساخت کلر و مشتقات ان که روزانه در حال افزایش کیفیت است قیمت سود پرک نیرو کلر بسته به نوع کیفیت ان متفاوت است .
  • شرکت اکسین سود : شرکتی نوپا با عرضه حدودا ۴۰ تن روزانه و عرضه ان به چندین استان کشور 
  • سود  پرک شفق شیمی : شرکتی نوپا که به استان های کشور و دارای صادرات از طریق مرز های جنوبی کشور که خرید از این شرکت تنها به صورت تحویل درب کارخانه میباشد که کارخانه در تهران است .

عرضه کنندگان سود پرک به بازار

عرضه کنندگان سود پرک به بازار به طور خلاصه عرضه کنندگان سود پرک  اکثرا همان تولید کنندگان هستند .البته ممکن است بین تولید کننده و مشتری خردا فروشی های زیادی باشد اما اکثر شرکت‌های تولید کننده امکان خرید به صورت خرده فروشی هم دارند اما بعضی از ان ها این گونه نیستند! و فقط به صورت عمده و یک تن یک تن بفروش میرسانند !

لیست قیمت انواع سود پرک

لیست قیمت انواع سود پرک

سود پرک با ۹۷ درصد خلوصهر کیلو حدودا ۳۰ هزار تومان
سود پرک با ۹۸ درصد خلوصهر کیلو حدودا ۴۰ هزار تومان 
سود پرک با ۹۹ درصد خلوص هر کیلو حدودا ۵۰ هزار تومان

البته بسته بندی سود پرک با بسته بندی هایی حدودا ۲۵ کلیویی عرضه میشوند