نمایندگی فروش سدیم هیدروکسید سود پرک

سدیم هیدروکسید سود پرک با بالاترین کیفیت توسط نمایندگی فروش در سراسر کشور عرضه می شود. سدیم هیدروکسید ورقه های نازک سفید رنگی است که به دلیل جذب رطوبت بسیار بالایی که دارد در صنایع متعددی قابل استفاده بوده و کاربردهای متعددش آن را به یکی از پرفروش ترین مواد شیمیایی تبدیل نموده است. سود پرک با بالاترین خلوص در ایران تولید و برای فروش علاوه بر عرضه در بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

نمایندگی فروش سدیم هیدروکسید سود پرک

دلایل تولید سود پرک در ایران

دلایل تولید سود پرک در ایران

دسترسی به مواد اولیه مورد نیاز یکی از مهمترین دلایل تولید سود پرک در ایران به حساب می آید. ایران به دلیل دارا بودن منابع نفت و گاز و پالایشگاه های پتروشیمی توانسته است به تولید سدیم هیدروکسید سود پرک با خلوص بالا دست یافته و علاوه بر عرضه در بازار داخلی و رفع نیاز صنایع به این ماده شیمیایی، آن را به کشورهای دیگر هم صادر نماید. این امر به همت متخصصان داخلی و تعهد آنها به تولید مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت کشور و بی نیازی از واردات آن محقق گشته است.

سود پرک تولید شده در ایران در صنایع مهمی کاربرد دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تصفیه آب
  • تولید غذا
  • تولید چوب و مصنوعات آن
  • استخراج سنگ های معدنی

در صنعت آب و فاضلاب جهت کنترل اسیدیته آب و حذف فلزات سنگین از سو پرک استفاده می شود. در کارخانه های تولید مواد غذایی جهت کنسرو کردن غذاها و به منظور جلوگیری از رشد قارچها از این ماده شیمیایی استفاده می شود.

خرید بدون واسطه سدیم هیدروکسید سود پرک

خرید بدون واسطه سدیم هیدروکسید سود پرک

خرید سدیم هیدروکسید سود پرک را می توانید بدون واسطه و از طریق نمایندگی های فروش در سراسر کشور انجام دهید. البته در سالهای اخیر  بسیاری از تولیدکنندگان نیز برای آنکه در بازار رقابت باقی بمانند، اقدام به عرضه محصول تولید شده از درب کارخانه نموده و آن را با کمترین قیمت به مشتریان عمده به خصوص صنایع بزرگ عرضه می کنند.

در خرید بدون واسطه امکان خرید در حجم و اندازه دلخواه وجود داشته و خریدار سدیم هیدروکسید می تواند در تناژ مورد نظر خود خرید را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده انجام دهد.

امکان خرید به صورت آنلاین نیز وجود دارد. تولید کنندگان با ایجاد وب سایت، فروش به صورت غیرحضوری را برای همه خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم کرده اند و همه خریداران عمده می توانند سود پرک را بدون واسطه و با قیمت تولیدی خریداری نمایند. فروش آنلاین سبب شده است دست دلالان در این بازار قطع و محصول با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به دست مشتری برسد.