نمایندگی فروش سود پرک شرکت کلر پارس

سود پرک کلر پارس که در نمایندگی های فروش این شرکت عرضه می شود به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم دارای قیمت مقرون بصرفه و مناسبی می باشد و شما با خرید از این مراکز می توانید از تخفیفات و سایر امتیاز های که این نمایندگی ها برای مشتریان خود قائل هستند بهره ببرید. 

نمایندگی فروش سود پرک شرکت کلر پارس

مهمترین شاخصه های سود پرک استاندارد

مهمترین شاخصه های سود پرک استاندارد سود پرک در واقع یک ماده سفید رنگ به صورت پرک و یا پولک است که به عنوان یک ماده اولیه مورد نیاز صنایع تولید کننده محصولات دیگر چه در داخل و خارج کشور در اختیار آن ها قرار می گیرد. سود پرک استاندارد در واقع یک ماده شیمیایی به نام سدیم هیدروکسید با فرمولاسیون شیمیایی NaOH و نام تجاری کاستیک سودا است که همانطور از فرمول شیمیایی آن مشخص است از ترکیب سه عنصر اکسیژن، سدیم و هیدروژن تشکیل شده است. 

سود پرک با اسامی دیگری نیز در میان مشتریان خود چون سود کاستیک، سود جامد، سدیم کاستیک و … نیز شناخته می شود. سود پرک از سود مایع پتروشیمی بدست می آید به صورتی که سود مایع  50 درصد در مراحل تولید پس از آنکه آب درون آن به روش ممبران تبخیر شد، سود پرک خالص 99 درصد مطابق استاندارد تولید می گردد و در نهایت سود پرک تولید شده به دستگاه های خنک کننده انتقال داده شده و به پولک سفید و یا سود پرک جامد تبدیل می گردند. 

از مهم ترین ویژگی های سود پرک که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • خنثی کردن محیط اسیدی
  • چربی بسیار قوی
  • تنظیم کننده PH

عرضه عمده سود پرک کلر پارس به بازار

عرضه عمده سود پرک کلر پارس به بازار فروش سود پرک کلر پارس که در بازار عرضه می شود به دلیل این که در صنایع مختلف چون دارو سازی، کاغذ سازی و کارتن سازی، رنگ رزی، نساجی و چرم، کاشی و سرامیک و … مورد استفاده قرار می گیرد چه در داخل و خارج کشور بسیار پر رونق می باشد. 

شرکت کلر پارس یکی از جمله شرکت های پیشگام در زمینه تولید، عرضه و صادرات سود پرک با کیفیت های متنوع در بسته بندی های استاندار روز دنیا می باشد. البته گفتنی است قیمت این محصول با توجه به نوسانات نرخ ارز در بازار متغیر بوده است. 

این شرکت از بروز ترین تکنولوژی و نیرو انسانی متخصص برای تولید محصولات خود استفاده می کند و محصولات خود را به منظور فروش در بسته بندی های سه لایه، سطل فلزی برای فروش به متشتریان خود در صنایع مختلف عرضه می دارد. در نهایت باید گفت که این شرکت محصولات خود را با کیفیت بالا، بسته بندی استاندارد تولید و برای فروش به بازار به صورت عمده عرضه می نماید.