نمایندگی فروش سود پرک کلر پارس

امروزه تولید کننده های مختلفی به تولید سود پرک کلر می پردازند و این محصول در انواع مختلف می باشد مانند سود پرک کلر پارس.

کارخانه های تولید سود پرک کلر پارس، پس از تولید، به پخش گسترده این محصول در بازار فروش آن می پردازند. همچنین باید توجه داشت که مشتری ها با تهیه این محصول از نمایندگی های فروش آن می توانند این محصول را با کیفیت مطلوب و استاندارد و قیمت مناسب تهیه نمایند.

همچنین کارخانه های تولید سود پرک پارس به تولید عمده این محصول می پردازند و خریدار ها با خرید عمده از شرکت به دلیل قطع شدن دست واسطه این محصول را می توانند به قیمت پخش تهیه نمایند.

نمایندگی فروش سود پرک کلر پارس

برترین تولید کننده های سود پرک در ایران

برترین تولید کننده های سود پرک در ایرانسود پرک جزو برترین مواد اولیه تولید کننده در ایران محسوب می شود و یکی از دلایل خوب بودن این محصول، خالص بودن این ماده و عدم وجود نا خالصی های مختلفی مانند نمک می باشد. سود پرک دارای کیفیت بسیار بالا و مرغوب می باشد به همین دلیل از سود پرک در صنایع پترو شیمی و همچنین صنایع غذایی و صنایع دارویی نیز استفاده می شود.

ویژگی های اولیه یا به عبارت دیگر ساختار این محصول به گونه ای است که به صورت ورقه های سفید رنگ می باشد می باشد زیرا این ماده از هیدروکسید سدیم پرک ساخته شده است و هم چنین سود پرک رطوبت را به خود جذب می کند و در آب نیز حل می شود، به همین دلیل هنگام جابجایی این ماده جامد باید از پوشش محافظ این وسیله استفاده کنیم.

در واقع این محصول از تبخیر هیدروکسید سدیم پرک ایجاد می شود و همچنین این ماده به صورت جامد و دارای دمای ذوب بسیار بالا به مقیاس ۱۳۹۰ و چگالی ۲ می باشد.

سود پرک دارای خاصیت بازی است، به همین دلیل به محض تماس با پوست احساس سوزانندگی به وجود می آید، در واقع خاصیت سوزانندگی این ماده ناشی از خاصیت خورندگی این محصول می باشد.

ویژگی های باکیفیت ترین سود پرک کلر پارس

ویژگی های باکیفیت ترین سود پرک کلر پارسهمان طور که گفته شد سود پرک کلر باید دارای پوشش محافظ باشد چون زمانی که در آب حل شود و با آن واکنش می دهد به یون های تشکیل دهنده اش تقسیم شده و محلول به عبارتی قلیایی در آب به وجود می آورد.

از کاربرد سود پرک کلر می توان به استفاده آن در صنعت صابون سازی، استفاده از سود پرک در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، به دلیل بازی بودن این محصول می توان از آن برای خنثی سازی اسید نیز استفاده کرد، در صنایع دارویی و صنایع کاغذ و صنایع فلزی و آلومینیوم نیز می توان استفاده کرد.