نمایندگی فروش سود کاستیک پرک همدان

در نمایندگی فروش سود پرک همدان، انواع سود به روش اینترنتی و حضوری عرضه می شود.

مشتریان می توانند با اطمینان خاطر این محصول را در شکل های مختلف تهیه کنند. این نوع از ماده شیمیایی در دو نوع بسته بندی شده و فله ای موجود می باشد.

نمایندگی فروش سود کاستیک پرک همدان

مهمترین موارد استفاده از سود کاستیک پرک

مهمترین موارد استفاده از سود کاستیک پرک

سود کاستیک برای از جمله مواد شیمیایی است که دارای رنگ سفید می باشد و این محصول معمولاً بدون بو است. در صنعت های مختلف این محصول کارایی های ویژه ای دارد. همانند دیگر محصولات شیمیایی مانند هیدروکسید سدیم از پر کاربردترین محصولات شیمیایی است.

این نوع از ماده شیمیایی در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد به این علت که دارای خاصیت قلیایی و خاصیت حل کنندگی چربی می باشد. در برخی از مواد به عنوان لکه بر از آن استفاده می شود.

با افزایش پیدا کردن دما، میزان حلالیت این ماده شیمیایی افزایش می یابد. از نظر حلالیت با مواد شیمیایی دیگری مانند اتانول، متانول، گلیسیرین و… مشابهت دارد و متناسب با آنها با تغییر دما، حلالیت آن به تدریج افزایش می یابد. در تهیه مواد کاغذی از این ماده شیمیایی استفاده های بسیاری می شود. از جمله کاربرد های سود کاستیک پرک، تولید خمیری به نام خمیر کاغذ است که  به دو روش شیمیایی و مکانیکی تهیه می شود.

کاربرد سود پرک در صنایع مختلف مانند رنگرزی، نساجی، پتروشیمی، باطری سازی و… بسیار فراوان می‌باشد و در تهیه انواع کارتن ها از آن استفاده های زیادی می شود.

این سود نقش موثری در خنثی ساختن اسید در باطری سازی دارد و به عنوان چربی گیر از آن در شوینده ها استفاده می شود. از دیگر صنایعی که می ‌توان از این سود برای آنها استفاده کرد، صنایع داروسازی است در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی، الکل سازی و… از این سود استفاده های فراوانی می شود.

توجه داشته باشید از سود کاستیک پرک در صنایع غذایی مانند صنایع کنسرو سازی و شیر استفاده می شود. از دیگر موارد مصرف این سود می توان به استفاده آن در انواع فلز اشاره کرد. در آلومینیوم، در آبکاری و گالوانیزه کردن این سود نقش موثری دارد.

به علت کاربرد فراوانی که این محصول دارد، شهرت جهانی پیدا کرده است و به دیگر کشور ها صادر می شود. تولید این ماده در کشورمان سبب بالا رفتن میزان تولید و تامین نیاز بازار های داخلی و خارجی گشته و توانسته بازار های مختلفی را در دست گیرد.

شرکت پخش سود پرک همدان در کشور

شرکت پخش سود پرک همدان در کشور

شرکت پخش سود پرک همدان در کشور این محصول را به صورت عمده و جزئی در بین مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کند. شرکت پخش با این کار توانسته است امکان خرید راحت را برای مشتریان فراهم آورد تا آنها بتوانند به مقدار دلخواه سود را خریداری کنند.