پخش کلی سود پرک پارس در کشور

سود پرک پارس ماده ای شیمیایی است که بدون بو و سفید رنگ می باشد. این محصول پس از بسته بندی در بسته های دوجداره پلی اتیلن و پروپلین در سطح مغازه ها و نمایندگی های معتبر پخش شده و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتری می رسد. این محصول دارای خلوص بالای 98% می باشد و به شرط  آنالیز خلوص به فروش می رسد.

پخش کلی سود پرک پارس در کشور

آشنایی با انواع سود پرک موجود در بازار

آشنایی با انواع سود پرک موجود در بازار انواع سود پرک یا سود سوز آور بر اساس روش تولید، کاربرد و شکل فیزیکی بسیار متفاوت است. در ذیل به چند نمونه از مهم ترین آن می پردازیم:

سود سوز آور مایع:مایعی روشن و بی بو، حلال در آب، در اتانول و متانول به نسبت مساوی حل می شود.

سود پرک یا سود سوز آور جامد:سفید رنگ و به صورت پرک هایی سفید و خرد شده می باشد.معمولا با خلوص 98-99% در بازار موجود است. پوست در تماس با ان آسیب می بیند.از مواد پر مصرف در صنعت است که به عنوان چربی گیر استفاده می شود و علاوه بر ان در صنایع گوناگون دیگری مثل صنایع نفت، تولید آلومینیوم و مواد شوینده و بهداشتی کاربرد دارد

سود سوز آور از نوع گرانول: سفید رنگ، شبیه گلوله های کوچک برف، تولید با خلوص 99%، استفاده در داروسازی و نساجی، این ماده در ایران ساخته نمی شود.

سود پرک پودری: پودری با دانه های تقریبا ریز و سفید رنگ

بهترین قیمت سود پرک پارس در کشور

بهترین قیمت سود پرک پارس در کشور سود پرک به واسطه کاربرد فراوانش در صنایع و زمینه های گوناگون محبوبیت فراوان و تقاضای بسیاری دارد که همواره به دنبال سود پرکی با کیفیت و قیمت مناسب همراه با بالا ترین درصد خلوص می باشند. قیمت سود پرک در کشور به عوامل متعددی وابسته است و با توجه به قیمت بازار این ماده شیمیایی در جهان و قیمت ارز تغییر می کند. شرکت های تولید کننده سود پرک برای قیمت گذاری محصول خود به نوسانات قیمت سود پرک در بازار در طی یک دوره زمانی خاص و مشخص، به صورت روزانه توجه می کنند. و فاکتور های فروش و تولید خود را بر اساس آن صادر می کنند.

بهترین خرید این محصول از طریق نمایندگی های معتبر سطح کشور که با تولید کنندگان خارجی و داخلی در ارتباط هستند و بدون وجود اثر واسطه ها سود پرک با کیفیت و درجه خلوص بالا و قیمت مناسب را به دست مشتری یا فروشندگان جزئی فروش قرار می دهند می باشند. این نمایندگی ها با فروش سود پرک اصل و خالص همراه با گارانتی و یا تست های آنالیز خلوص اطمینان کافی را از خریدی مناسب به مشتری هدیه خواهند داد.