پخش کنندگان انواع سود پرک در همدان

سود سوز آور ماده شیمیایی مهمی برای صنعت خمیر و کاغذ است. کاربردهای اصلی آن در تولید خمیر کاغذ و کاغذ شامل پخت و پاشش خمیر کاغذ کرافت، استخراج لیگنین در طی توالی های سفید کننده و ساخت هیپوکلریت سدیم می باشد. اگر به دنبال خرید سود پرک همدان، محصولی با کیفیت و مطمئن هستید با ما همراه باشید. 

پخش کنندگان انواع سود پرک در همدان

مختصر مطالبی درباره سود پرک

مختصر مطالبی درباره سود پرک سود پرک صنعتی، که معمولاً به عنوان سود سوز آور شناخته می شود، با دو روش اساسی تولید می شود: سلول های الکترولیتی و فرایند شیمیایی. بیشتر سود از سلول های الکترولیتی تولید می شود. سه نوع سلول الکترولیتی وجود دارد: دیافراگم، جیوه و غشاء. سود فرآیندی شیمیایی با واکنش کربنات سدیم (Na2CO3) با هیدروکسید کلسیم (Ca [OH] 2) برای تشکیل هیدروکسید سدیم (NaOH) و کربنات کلسیم (CaCO3) تولید می شود. سود یکی از پایه های اساسی شیمی است و به همین ترتیب کاربرد های متنوعی را پیدا می کند. برخی از دسته های کلی استفاده عبارتند از: تولید مواد شیمیایی، تولید کاغذ و خمیر کاغذ، محصولات پاک کننده، نفت و گاز طبیعی، فیلم سلولزی، فرآیند پارچه پنبه و تصفیه آب.

سود به خصوص هنگامی که برای کنترل pH، خنثی سازی اسید های باقیمانده و مانند آن استفاده می شود با سایر قلیا ها به ویژه کربنات سدیم (خاکستر سودا) رقابت می کند. عوامل متداول در انتخاب سود سوزآور قلیایی بودن آن و سهولت در نگهداری و جابجایی آن است.

یکی از اصلی ترین کاربردهای شیمیایی سود سوز آور در ساخت آلومینا بوکسیت است که در آن آلومینا به منظور جداسازی ناخالصی های نامحلول در آن حل می شود. علاوه بر این، سود کاربردهای مختلفی در ساخت مواد شیمیایی دارد، از جمله خنثی کردن اسید باقیمانده، کنترل pH، شستشو سوز آور گازهای زباله، کاتالیز و استخراج سوز آور.

سود سوز آور تا حدی در کلیه فرایندهای خرد کردن شیمیایی استفاده می شود: سولفات، سولفیت و سودا. در فرآیندهای سولفات و سودا، مواد خرد کننده به ترتیب محلول های سولفید سوز آور و سدیم هستند. در فرآیند سولفات، که بدون شک مهمترین فرآیند خرد کردن است، با غلظت مواد جامد موجود در مواد خردکننده باقیمانده، سوزاندن مشروب غلیظ و سوزاندن مشروبات غلیظ، دوباره بازیافت حداکثر حاصل می شود. با سیستم ترشح آهک علاوه بر این، سود سوز آور در فرآیند خرد کردن سولفیت سدیم برای نرم کردن و باد کردن چوب قبل از تهیه انواع خاصی از خمیرهای مکانیکی، برای تصفیه آب و شستشوی گازهای زباله استفاده می شود.
سود سوز آور برای ترشح و شستن پارچه و الیاف پنبه استفاده می شود. 90٪ از کل پنبه از طریق یک روش شستشو عبور می کند و این باعث می شود پارچه قادر به جذب مواد سفید کننده باشد. تقریباً 35٪ از پنبه برای بهبود استحکام فیبر و پیوستگی رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز فروش انواع سود پرک در همدان

مرکز فروش انواع سود پرک در همدان مرکز فروش انواع سود پرک صادراتی همدان این افتخار را دارد تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت استثنایی به عزیزان مشتری در همه جای کشور عرضه کند. برای خرید از ما کافیست با ما تماس بگیرید و یا در سایت ثبت سفارش کنید.